شناسهٔ خبر: 50030957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعتماد مردم، بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است

در نخستین روز هفته ناجا ، صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور استاندار سمنان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در ابتدای این مراسم با ادای احترام به شهدای ناجا، از نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در میدان سان داد.

استاندار سمنان در این مراسم، وحدت، همدلی و انسجام بین نیرو‌های های مسلح نظام جمهوری اسلامی را سرمایه‌ای ارزشمند خواند و گفت: ترس دشمن، امروز از ولایتمداری، وحدت، انسجام و روحیه ایثار و شهادت طلبی نیرو‌های مسلح کشور است.

وی با اشاره به امنیت مرز‌های ایران گفت: ناجا در زمینه مقابله با ویروس منحوس کرونا و ناهنجار‌های اجتماعی، به خوبی پای کار بوده است.

هاشمی، اقتدار با عزت، پاکدستی، مردم داری، ولایتمداری، دقت در انجام وظیفه، احساس مهربانی و عزت، درستکاری، امانتداری و دفاع از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی را از ویژگی‌های ارزنده و اصیل نیروی انتظامی برشمرد

استاندار سمنان افزود: قانون مداری، تامین امنیت و آرامش جامعه و اقتدار در مقابل قانون گریزان و اختلال گران و حضور به موقع در ماموریت ها، از اقدامات ویژه نیروی انتظامی است.

وی تاکید کرد: در استان سمنان به واسطه نیروی انتظامی مقتدر و مردم هوشمند و ولایتمدار، امنیتی پایدار ایجاد شده و دغدغه امنیتی نداریم.

وی گفت: وجود امنیت است که رضایتمندی مردم را افزایش داده، باعث حضور و ترغیب سرمایه گذاران و افزایش رفاه اجتماعی در استان خواهد شد.

انتهای پیام/ گ 

 

نظر شما