شناسهٔ خبر: 50007138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تحویل ۶۵۷۶ واحد مسکن به مددجویان روستایی از ابتدای سال جاری

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از تحویل ۶۵۷۶ واحد مسکن به مددجویان روستایی از ابتدای سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا دالوند، مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای تامین مسکن مددجویان روستایی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۵۷۶ واحد مسکن برای مددجویان روستایی احداث و تحویل شد.

وی افزود: بیشترین واحد احداثی ویژه مددجویان روستایی با ۱۸۵۷ مربوط به خراسان جنوبی و پس از آن در استان فارس با ۸۵۵ واحد بوده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از برنامه‌ریزی این نهاد برای ساخت ۳۶۰ هزار واحد مسکن مددجویی در چهار سال آینده خبر داد و افزود: این طرح از سال آینده آغاز می‌شود و سالانه ۹۰ هزار واحد واحد مسکن برای مددجویان ساخته خواهد شد.

دالوند تاکید کرد: از ۹۰ هزار واحد مسکن، سالانه حدود ۳۰ هزار واحد در روستا‌ها احداث می‌شود.

وی به تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن با بنیاد مستضعفان اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد مسکونی نیز از سوی کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر برای خانواده‌های نیازمند ساخته خواهد شد.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد خاطرنشان کرد: تلاش داریم ظرف مدت ۱۸ ماه تمام این واحد‌های مسکونی را در سطح کشور به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما