شناسهٔ خبر: 50006503 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فوت ۱۲ کرمانشاهی به علت ابتلای قطعی به کرونا

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته ۱۲ نفر دیگر از هم‌استانی‌ها به علت ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی شبانه‌روز گذشته ۱۰۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۹۲ مورد بیمار سرپایی مثبت شناسایی شده است.

او  با اشاره به جانباختن ۱۲ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت : با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۵۹۸ نفر رسید.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از روند نزولی آمار بیماران بستری کرونایی خبر داد و افزود: ۲۰۵ بیماری طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده که در همین بازده زمانی هم ۲۰۰ مورد پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

او ادامه داد: هم‌اکنون ۹۸۲ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند و ۳۶۱ مورد هم بستری موقت با تزریق رمدسیویر داریم.

محمدی افزود: ۲۰۷ بیمار از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند که ۴۲ مورد از آن‌ها اینتوبه و متصل به دستگاه تنفس مصنوعی هستند.

او با اشاره به کاهش آمار بستری و مبتلایان در استان، گفت: با توجه به تعداد زیاد بیماران بدحال، میزان فوتی‌ها تا چندین روز پس از پیک همچنان بالاست .

انتهای پیام/د

نظر شما