شناسهٔ خبر: 50006291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشتی فرنگی قهرمانی جهان؛

شکست گرایی برابر ولاسوف روس

تهران - ایرنا - محمدعلی گرایی فرنگی‌کار وزن ۷۷ کیلوگرم تیم ملی در مرحله یک چهارم نهایی پیکارهای قهرمانی جهان در نروژ مغلوب رومن ولاسوف دارنده ۲ مدال طلای المپیک از روسیه شد و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان از امروز (پنجشنبه) و از ساعت ۱۲ به وقت ایران با برگزاری مسابقات اوزان ۵۵، ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم آغاز شد و سجاد عباس‌پور، محمدرضا مختاری، محمدعلی گرایی و پژمان پشتام نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه ۶ بر یک آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به  گلا بولکوادزه قهرمان زیر ۲۳ سال جهان از گرجستان را نیز با نتیجه ۶ بر یک شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

گرایی در این مرحله برابر رومن ولاسوف قهرمان جهان و المپیک از روسیه رفت و با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد و از راهیابی به نیمه‌نهایی بازماند. گرایی نیز باید منتظر باشد تا در صورت راهیابی ولاسوف به فینال در جدول بازنده‌ها برای کسب مدال برنز به مصاف حریفان خود برود. ولاسوف در نیمه‌نهایی با برنده مبارزه ویکتور نمس از صربستان و تاماش لوای از مجارستان مبارزه خواهد کرد.

نظر شما