شناسهٔ خبر: 50003733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکسیناسیون دانش آموزان قمی علیه کرونا شتاب می گیرد

رئیس مرکز بهداشت قم از تسریع روند واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر سیامک محبی،رئیس مرکز بهداشت قم ظهر امروز در گفت و گویی  با اشاره به این که تنها ۱۷ درصد دانش آموزان قم برای واکسینه شدن  به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کرده اند، اظهار کرد: از فردا هم زمان با سراسر کشور  واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در استان سرعت می‌گیرد.

او با بیان این که یکی از الزامات حضوری شدن مدارس، واکسیناسیون گسترده دانش آموزان علیه بیماری کووید-۱۹ است، افزود: دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال می‌توانند با مراجعه به سامانه سلامت به نشانی: salamat.gov.ir نسبت به ثبت نوبت در یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان قم اقدام و برای تزریق واکسن کرونا ظرف سه روز آینده مراجعه نمایند.

به گفته محبی تمامی مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا طی سه روز آینده با تمام ظرفیت خود آماده واکسیناسیون دانش آموزان و والدین آن‌ها هستند.

او  بیان کرد: از سایر دانش آموزان و والدین آن‌ها که تاکنون واکسن کرونا دریافت نکرده اند ،خواهشمندیم برای تزریق واکسن در اسرع وقت مراجعه نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان این که واکسیناسیون دانش آموزان با مجوز و دستور ملی کرونا در استان صورت می‌گیرد، ادامه داد: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس  تاثیر بسزایی در ارتقای کیفیت آموزشی و ایجاد نشاط بین دانش آموزان دارد، به همین سبب عملیات واکسیناسیون باید به سرعت انجام شود.

انتهای پیام/ش

نظر شما