شناسهٔ خبر: 49996389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ششمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» برگزار شد

ششمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورهای اسلامی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ظهر چهارشنبه با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صلاح زواوی سفیر فلسطین، ابراهیم دیلمی سفیر یمن، علاءالدین بروجردی معاون بین الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی، سهیلا زکزاکی فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورها اسلامی در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد.

در این مراسم که با محوریت نقش مقاومت در افول و اخراج آمریکا از منطقه برگزار شد،  پیام‌های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و شیخ زکزاکی به برگزار کنندگان اجلاسیه مجاهدان در غربت قرائت شد و سفرای کشورهای فلسطین و یمن و همچنین جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرپرست وزارت آموزش و پرورش و حسین اکبری معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی سخنرانی کردند.

در جریان برگزاری ششمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت همچنین از ۸ نفر از مجاهدان عرصه‌های مقاومت و نیز پدر و مادر علی لندی دانش‌آموز عرضه ایثار و فداکاری به طور ویژه تجلیل شد.

نظر شما