شناسهٔ خبر: 49992665 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویای نیمه‌تمام؛ تیم والیبال زنان سایپا به فینال نرسید

تهران ایرنا- تیم والیبال زنان سایپا ایران با شکست مقابل آلتای قزاقستان در مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ و یکمین دوره رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، از رسیدن به فینال بازماند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایرنا؛ مرحله نیمه‌نهایی بیست‌ و یکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا امروز (چهارشنبه) به میزبانی شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند پیگیری شد.

 تیم والیبال سایپا نماینده ایران در این مسابقات در این مرحله برابر تیم آلتای قزاقستان قرار گرفت و با شکست سه بر یک مقابل این تیم به از رسیدن به فینال بازماند.

در ست اول بازی نزدیک و فشرده‌ای از دو تیم دنبال شد، اگرچه سایپا زمان زیادی از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت تجربه قزاقستانی‌ها باعث شد زنان ایران با امتیاز نزدیک ۲۵-۲۱ بازی را واگذار کنند.

رویای نیمه‌تمام؛ تیم والیبال زنان سایپا به فینال نرسید

ست دوم سایپا نمایش عالی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با برتری قاطع ۲۵ – ۲۰ زمین مسابقه را با پیروزی ترک کند.

در ست سوم و در میان تعجب همگان نماینده ایران نتوانست عملکرد خوبش در ست‌های اول و سوم را تکرار کند و در نهایت بازی با برتری ۲۵-۱۵ نماینده قزاقستان در این ست به پایان رسید.

ست پنج زنان والیبالسیت سایپا به خود آمده و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما نتوانستند مانع از شکست شوند و بازی را ۲۵-۲۲ واگذار کردند.

تیم والیبال زنان سایپا برای کسب عنوان سومی در مرحله رده‌بندی به مصاف یکی از دو تیم تایلندی ناخون‌راتچاسیما و سوپریم چانبری بروند.

این نخستین بار است که یک تیم از والیبال زنان ایران در مسابقات آسیایی به جمع چهار تیم برتر مسابقات می‌رسد. 

تیم والیبال زنان سایپا در بیست‌ویکمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا  در صورت پیروزی در بازی رده‌بندی برای نخستین در سکوی آسیایی والیبال زنان قرار می‌گیرد.

مهسا صابری، پوران زارع، مونا آشفته، مهسا صابری، مهسا کدخدا، سودابه باقرپور، شبنم علیخانی (کاپیتان)، نگار کیانی، مهدیه خواجه‌کلایی، ریحانه داورپناه، فرزانه زارعی، هانیه محتشمی پور، غزاله نجاتی و زهرا بخشی بازیکنان سایپا در این رقابت‌ها هستند.

رویای نیمه‌تمام؛ تیم والیبال زنان سایپا به فینال نرسید

مریم السادات هاشمی (سرمربی)، شهرزاد ریاضی و مریم مطلبی (کمک مربی)، لیلا داوودآبادی (سرپرست) و مهدیه فراهانی (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی این تیم را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

نظر شما