شناسهٔ خبر: 49986233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

62 هزار نفر در حاجی آباد واکسن زدند

مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی‌آباد گفت: تا امروز حدود 62 هزار دوز واکسن کرونا در نوبت اول و دوم در شهرستان حاجی‌آباد تزریق شده که از این تعداد 42 هزار دوز معادل 83 درصد مربوط به نوبت اول در گروه سنی 12 سال به بالا بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از حاجی آباد، عباس سالاری اظهار داشت: امیدواریم با واکسیناسیون دانش آموزان، بتوانیم مدارس را در نیمه آبان ۱۴۰۰ بازگشایی کنیم و تقاضای ما این است که والدین، فرزندان ۱۲ تا ۱۸ ساله خود را واکسینه کنند تا مدارس به شکل حضوری بازگشایی شود.

فرمانده سپاه حاجی آباد نیز بیان کرد: از ابتدای گام پنجم طرح شهید سلیمانی یک مرکز تزریق واکسن کرونا بصورت تجمیعی در سطح شهر حاجی آباد با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان راه‌اندازی شده و در شیفت صبح و عصر واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را انجام می‌دهد.

سرهنگ پاسدار محمد سالاری با اشاره به گام پنجم بسیج جامعه پزشکی شهرستان حاجی آباد در طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: هدف اصلی گام پنجم کمک به واکسیناسیون علیه ویروس کرونا بوده و بسیج جامعه پزشکی با بکارگیری تعداد 25 نفر بسیجی در مرکز تجمیعی سطح شهر و تعداد 68 درمانگاه، پایگاه و خانه بهداشت مناطق روستایی و صعب العبور نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام می کند.

انتهای پیام/ 88050

نظر شما