شناسهٔ خبر: 49986006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شاکری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نباید به سبب اقدامات روحانی بنای بی اعتمادی به دولت جدید بگذاریم

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره اقدامات دولت سیزدهم توضیحاتی را ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی  در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به روحیه انتقاد پذیری در دولت سیزدهم، بیان کرد: من معتقدم بعد از عبور از آن دولتی که هیچ انتقادی را بر نمی‌تابید و اجازه ورود مردم و حتی فرهیختگان را هم به مسائل نمی‌داد، حال آمدن دولتی که از همان ابتدا خود را خادم و مطالبه گر مسائل مردمی می‌داند بسیار برای مردم دلنشین است.

او ادامه داد: مطرح کردن سامانه‌ای که مردم بتوانند انتقادات خود را در آن قرار دهند  و یا  اینکه حتی با برخی از فرهیختگان از دفتر خود رئیس جمهور تماس گرفتند و شماره مستقیم ارائه کردند تا نکات خود را منتقل کنند از جمله اقدامات بسیار امیدوار کننده دولت سیزدهم است.

شاکری افزود: نکته‌ مهم این است که چینش جدید و طرح‌های تحولی که می‌خواهد در دولت شکل بگیرد باید اجرایی شود و امکان سنجش در این فاصل اندکی که دولت بر سر کار آمده نیست که بتوانیم بازخورد این اوامر را بگیریم که چقدر دولت مفید عمل کرده است؛ همچنین نباید بخاطر ضربه‌ای که از دولت یازدهم و دوازهم خوردیم بخواهیم بنای بی اعتمادی به دولت جدید بگذاریم.

 دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اضافه کرد: همچنین نباید بنای خوش خیالی هم بگذاریم ؛بلکه باید صحت در کارها را پیشه کنیم و دقت کنیم بر درستی اقدامات. باید کاملا منطقی ، عقلایی و منصفانه اقدامات دولت را ارزیابی کرده و این حرکت منتقدانه را نسبت به دولت داشته باشیم تا متخصصان اجازه یابند در یک دوره زمانی با اجرای طرح ها، نقدهای علمی خود را از تحلیل به سمت یک ارزیابی علمی ببرند که قابل استفاده باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما