شناسهٔ خبر: 49979466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بی پولی گریبان ترامپ را هم گرفت! / ۴۰۰ میلیون دلار برای راهیابی مجدد به فهرست ثروتمندان آمریکا

طبق فهرست منتشر شده از سوی نشریه فوربز ترامپ با از دست دادن بخشی از دارایی خود در حال حاضر جایی میان اسامی ثروتمندان آمریکایی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیوزویک، براساس فهرستی که از سوی نشریه فوربز منتشر شده است، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برای نخستین بار در ۲۵ سال گذشته از فهرست ۴۰۰ ثروتمند بزرگ آمریکا در این نشریه خارج شد.

ترامپ در فهرست سال ۲۰۲۰ نشریه فوربز از نظر ثروت در جایگاه ۳۳۹ در آمریکا قرار گرفته بود و یک سال پیش از آن نیز جایگاه وی رتبه ۲۷۵ بود.

در اوایل سال ۲۰۲۱ نشریه فوربز این گزارش را منتشر کرده بود که ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود حدود یک میلیارد دلار یا یک سوم از ثروت خود را از دست داده است، اما با این حال ثروت وی به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است که این موضوع حاکی از آن است که وی همچنان یک فرد بسیار ثروتمند محسوب می‌شود البته بگذریم از این موضوع که گفته می‌شود، ترامپ در طول بحران کرونا حدود۶۰۰ میلیون دلار از ثروت خود را از دست داده است.

حال ترامپ باید ۴۰۰ میلیون دلار به ثروت خود بیفزاید تا بار دیگر در فهرست ۴۰۰ ثروتمند بزرگ آمریکا قرار گیرد.

در حال حاضر جف بزوس، رییس شرکت بزرگ آمازون در فهرست فوربز به عنوان ثروتمندترین فرد آمریکا شناخته شده است.

جف بزوس رییس شرکت آمازون، ایلان ماسک رییس شرکت تسلا، مارک زاکربرگ رییس شرکت فیسبوک و بیل گیتس رییس شرکت مایکروسافت از جمله چهار فرد ثروتمند آمریکا هستند که در رده‌های اول ثروتمندترین افراد جهان نیز قرار گرفته اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما