شناسهٔ خبر: 49977295 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

استاندار سمنان :

۷۰ درصد مردم استان سمنان واکسن کرونا دریافت کردند

استاندار سمنان گفت: با تلاش‌های انجام‌شده به‌منظور تامین واکسن برای عموم مردم، میزان انجام واکسیناسیون در استان به ۷۰ درصد رسیده است.

صاحب‌خبر -

سید محمدرضا هاشمی غروب سه شنبه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان سمنان ضمن بیان اینکه با تلاش‌های انجام‌شده به‌منظور تأمین واکسن برای عموم مردم، میزان انجام واکسیناسیون در استان به ۷۰ درصد رسیده است، تاکید کرد: امیدواریم به زودی کار واکسیناسیون با همراهی مردم به اتمام برسد.

وی افزود: قریب به ۱۸ ماه است که مردم کشور ما با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و در این بین بیشترین زیان و خسارت به حوزه بازار وارد شده و لذا باید تلاش کنیم تا با یک کار جهادی، موانع را از پیش پای بازاریان و اصناف برداریم.

استاندار سمنان همچنین گفت: جامعه اصناف و بازار در دوران کرونا بالاترین حمایت را از تحقق و پیشبرد برنامه‌های مدیریت و مقابله با کرونا در سطح استان به انجام رسانده و با مسئولان این ستاد همراهی و همکاری کرده‌اند.

هاشمی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم، تأمین منابع آبی جدید برای استان، تأمین معیشت و احداث مسکن ارزان قیمت و با کیفیت برای مردم، چهار اصل مهم در توسعه استان است، تاکید کرد: آبیاری نوین، احیای قنوات و همچنین گسترش آبخیزداری و آبخوان‌داری از اولویت‌های استان است.‌

وی با بیان اینکه بحث تأمین آب پایدار برای استان یک ضرورت جدی است و در اولین فرصت جلسه‌ای به‌منظور پیگیری امور در تأمین منابع آبی و رفع دغدغه‌های موجود با وزیر نیرو برگزار خواهد شد، ابراز داشت: در اولین جلسه شورای مسکن که چند روز گذشته در استانداری سمنان برگزار شد، دستگاه‌های مرتبط با طرح جهش ساخت مسکن، مکلف به تأمین ملزومات مورد نیاز برای تحقق این مهم شدند./ ایرنا

نظر شما