شناسهٔ خبر: 49975205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

آخرین خبر از طرح ضداینترنت مجلس

فارس نوشت: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به تکمیل اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از فضای مجازی گفت: قرار است رسانه‌ها به منظور شفاف سازی این طرح در نشست حضور داشته باشند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره آخرین وضعیت تشکیل کمیسیون مشترک به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اظهار داشت: با دستور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس ترکیب کمیسیون مشترک که نمایندگانی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس شامل کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی، قضایی، آموزش، امنیت ملی و... است مشخص شده و منتظر تشکیل اولین جلسه به منظور بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها هستیم.

وی افزود: در اولین جلسه کمیسیون مشترک رئیس آن مشخص خواهد شد، ضمن اینکه سخنگو هم تعیین شده و اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون انتخاب خواهند شد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: قرار است مشروح و جزئیات و مسائل مطروحه مذاکرات کمیسیون مشترک در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد که این کار در راستای شفاف‌سازی است.

منتظری افزود: در حال رایزنی هستیم که موضوعات مطروحه در کمیسیون مشترک از طریق رسانه ملی منعکس شود.

وی در پایان گفت:‌ در آینده نزدیک مردم باید شاهد تشکیل کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌ها باشند و ما پیگیر این طرح هستیم.

23219

نظر شما