شناسهٔ خبر: 49969947 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رضوانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحیه نقدپذیری این دولت با دولت قبل قابل مقایسه نیست

عضو جبهه پایداری درباره نحوه مدیریت دولت سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

غلامحسین رضوانی عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد فعلی دولت طی این مدت بیان، کرد: اکنون  ریل سیاست‌‎گذاری، مدیریتی و فعالیت‌های جهادی در کشور تغییر کرده ست و طبعا این تغییر رویکرد دولت مزایای بسیار مهمی برای کشور داشته و دارد.

او ادامه داد: برای مثال همین که نگاه ما در عرصه سیاست خارجی به دنیا متفاوت شده، گشایش‌های بسیاری را برای ما ایجاد کرده است. ما معتقدیم که اگر از دریچه انقلاب اسلامی به مسائل نگاه شود، قطعا تمامی مشکلات حل خواهد شد.

رضوانی افزود: با این حال کند بودن روند تغییر مدیران در کشور به صورت واضح قابل مشاهده است که متاسفانه سرعت لازم در این موضوع وجود ندارد. معتقدم که حتما باید مدیرانی که نگاهشان خسارت بار بوده از سطوح بالای مدیریتی حذف شوند. هرچه زودتر باید با نگاه جدیدی که در سیستم اجرا مستقر شده مدیرانی انتخاب شوند که معتقد به این نگاه باشند و روش های منسوخ و شکست خورده گذشته را به کلی کنار بگذارند.

عضو جبهه پایداری گفت: نگرش ها به سمت انقلاب و اسلام نزدیک شده است، اما این را کافی نمی‌دانیم و مطالبه جدی داریم از دولت که مدیران متناسب با این رویکرد یعنی انقلابی،  جهادی ، شجاع و ضد فساد را انتخاب کرده و مدیران سطح بالای کشور تغییر یابند.

فعال سیاسی اصولگرا درباره روحیه نقد پذیری دولت سیزدهم هم بیان کرد: آقای رئیسی رویکرد انتقاد پذیری دارد و درباره خبرنگاران هم شاهدیم که از تمام شکایت‌هایی که به عنوان شخصیت حقوقی ریاست جمهوری پیگیری شده بود گذشت کردند؛ معتقدم که رویکرد این دولت و دولت قبل اصلا قابل مقایسه با هم نبوده و این دولت ظرفیت نقد پذیری بالایی دارد.

وی تاکید کرد: البته طبعا در آغاز راه باید توجه شود که توصیه مشفقانه تفاوت دارد با اینکه هنوز دولت از راه نرسیده یک عده شروع به مواخذه دولت می‌کنند، زیرا طبعا متناسب با زمان دولت می‌توان از آن توقع داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به شکایت دیوان محاسبات از وزارت کشور دولت قبل خاطرنشان کرد: در آئین نامه مجلس ماده ۲۳۴ هست که اگر از وظایف قانونی استنکاف شود باید ارجاع داده شوند به قوه قضائیه و این یک موضوع قانونی است و طبعا اگر افرادی وظایف قانونی خود را ترک کنند باید بر اساس موازین قانونی با آن‌ها برخورد شود و این صرفا منوط به دولت قبلی نمی‌شود، بلکه هرکس در هر مقطع و هر سمتی بوده است اگر اقدماتی انجام داده که باید به دادگاه‌ها ارجاع داده شود و نباید از آن چشم پوشید، اما مجلس حتما پیگیری خواهد کرد و مواردی هم بوده که پیگری کرده و رسانه‌ای هم شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما