شناسهٔ خبر: 49969202 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی طی کمتر از ۴۸ ساعت در عنبرآباد

فرمانده انتظامی عنبرآباد گفت: دو دستگاه خودروی سرقتی طی کمتر از ۴۸ ساعت در عملیات پلیس این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضا فیروزبخت، فرمانده انتظامی شهرستان عنبر آباد گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر سرقت دو دستگاه خودرو سواری در شهرستان‌های همجوار، شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودرو‌های سرقتی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران انتظامی نسبت به اجرای طرح مهار و کنترل محور‌های ورودی و خروجی توام با گشت زنی هدفمند در مناطق حوزه شهری اقدام کردند.

سرهنگ فیروزبخت تصریح کرد: ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی و کشف خودرو‌های مورد نظر شدند.

او با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل پلیس آگاهی شهرستان و خودرو‌های کشف شده نیز تحویل مالباختگان شد که این امر رضایت شهروندان را به دنبال داشته و آن ها از اقدام به موقع پلیس قدردانی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد به شهروندان توصیه کرد، از وسایل ایمنی خودرو نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان و قفل پدال استفاده کرده و خودروی خود را در محل‌های خلوت و تاریک پارک نکنند و از روشن گذاشتن خودرو بدون سرنشین حتی برای لحظه‌ای خودداری کنند.

انتهای پیام/ب

نظر شما