شناسهٔ خبر: 49940059 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

تله‌پاتی آزمون و طارمی در اخراج؛ «سردار» کار دست زنیت داد

خبرگزاری ایرنا

تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ در هفته دهم لیگ برتر روسیه در شب اخراج «سردار آزمون» برابر سوچی به برتری دست یافت.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال زنیت و سوچی امروز(یکشنبه) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه خانگی زنیت به مصاف یکدیگر رفتند.

تا پیش از این دیدار، زنیت با ۲۳ امتیاز صدرنشین لیگ برتر روسیه بود و سوچی با ۱۵ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار داشت.

سردار آزمون ستاره تیم ملی فوتبال ایران که در این دیدار از ابتدا در ترکیب اصلی زنیت به میدان رفته بود، در دقیقه ۴۲ با دریافت کارت قرمز مستقیم، از زمین بازی اخراج شد.

در این صحنه در جریان حمله زنیت، «آرتم زیوبا» زوج سردار موفق شد توپ را با ضربه سر به تور دروازه سوچی برساند اما داور دیدار پس از بازبینی صحنه توسط فناوری کمک داور ویدئویی(VAR) گل را مردود و سردار را به دلیل برخورد خشن با دروازه‌بان حریف از زمین بازی اخراج کرد.

با این حال، زیوبا دیگر مهاجم زنیت سه دقیقه بعد یعنی در دقیقه ۴۵ نیمه نخست گل نخست تیم شهر پترزبورگ را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و حریف در دقیقه ۶۷ توسط «متئو کاسیرا» به گل تساوی رسید.

چهار دقیقه بعد نیز تیم سوچی با گلزنی «سرگئی ترخوف» دفاع چپ خود، از زنیت پیش افتاد.

اخراج آزمون درست یک روز پس از دچار شدن «مهدی طارمی» به سرنوشتی مشابه در دیدار شب گذشته تیمش پورتو پرتغال برابر پاکوش دی فریرا رخ داد؛ طارمی در دقیقه ۹۵ دیدار دیشب به دلیل دریافت دو کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

با این نتیجه زنیت همچنان با همان ۲۳ امتیاز صدرنشین ماند و سوچی با احتساب سه امتیاز از این دیدار با ۱۸ امتیاز با صعود سه‌ پله‌ای، به رده سوم جدول رده‌بندی رسید.

نظر شما