شناسهٔ خبر: 49939185 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

شورای شهر در وظایف زاکانی دخالت نخواهد کرد

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا یک نگاه حمایتی به مدیریت شهری دارد، گفت: شورا وظیفه خود می‌داند نظارت و مطالبه گری خود را داشته باشد، اما در انجام وظایف مجری هیچ دخالتی نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی در پایان جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران گفت: امروز با تدبیر ریاست شورا و پیشنهاد و تفاهمی که اعضای شورا با شهردار محترم تهران داشت، جلسه هم اندیشی برگزار شد.
وی افزود: پیشنهاد این است که این نوع جلسات در یک دوره تناوبی منظم برگزار شود و البته به گونه‌ای که آسیب و لطمه‌ای به جلسات علنی شورا وارد نشود و قطعا با افزایش موضوع ها، جلسات علنی به روال عادی خود برگزار خواهد شد.
نادعلی در ادامه افزود: جلسات هم اندیشی با شهرداراتفاق خوبی است که سبب ایجاد مفاهمه و درک مشترک شورا و شهرداری از هم می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه این جلسه با هدف آشنایی و معارفه معاونان تازه منصوب شده بود، گفت: شهردار محترم گزارشی از فرایند انتصابات که به شکل کانون ارزیابی تخصصی انتصابات صورت می‌گیرد به شورا ارایه کرد.
وی افزود: شهردار ضمن تشریح نحوه انتصاب‌ها گفت در این کانون تمامی رزومه‌های افراد و شرح فعالیت‌های آنان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.
سخنگوی شورا همچنین گفت: در جلسه امروز علاوه بر این موارد در خصوص مناطق و اتفاقاتی که بلافاصله بعد از انتصاب معاونان محترم باید در اولویت قرار گیرد نیز بحث و گفتگو شد.
نادعلی در ادامه با بیان اینکه شورا یک نگاه حمایتی بر مدیریت شهری دارد، گفت: شورا وظیفه خود می‌داند نظارت و مطالبه گری خود را داشته باشد، اما در وظایف مجری هیچ دخالتی نخواهد داشت، ما پیشنهاد و نقد خواهیم داشت، اما اصل بر حمایت است و ما با همین مدل پیش خواهیم رفت و امیدواریم نتیجه کار موجب رضایت و شادی شهروندان شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما