شناسهٔ خبر: 49937005 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جدیدترین اثر مژده لواسانی به چاپ هفتم رسید

چاپ هفتم مجموعه شعر مژده لواسانی با عنوان «به چهل سالگى‌ات رسيده‌ام» از سوی موسسه انتشارات نگاه منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه شعر «به چهل سالگى‌ات رسیده‌ام» دومین کتاب مژده لواسانی و نخستین مجموعه شعر سپید اوست که چاپ هفتم آن طی روز‌های گذشته از سوی موسسه انتشارات نگاه راهی بازار نشر شده است.

لواسانی از سال‌های نوجوانی در کنار کار اجرا در تلویزیون و رادیو به نویسندگی برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی نیز مشغول بود و در ۱۶ سالگی برای نخستین بار سردبیری یک برنامه رادیویی را تجربه کرد.

بدون شک رسیدن یک مجموعه شعر به چاپ هفتم در کمتر از یکسال، آن هم در روز‌هایی که کتاب‌های شعر به زحمت از چاپ نخست عبور می‌کنند، می‌تواند اتفاق خوشایندی برای علاقه‌مندان شعر باشد.

مژده لواسانی در این اثر ۵۵ شعر سپید منتشر کرده که اغلب کوتاه است و فضایی عاشقانه دارد. او سعی کرده تا در این اثر مسائل و دغدغه‌های عاشقانه را در پس‌زمینه‌ای پاییزی مطرح کند. شاعر در این مجموعه از المان‌های مختلفی استفاده کرده تا به انسان مدرن امروزی بپردازد.

لواسانی در توضیح دومین اثرش آورده است: در کتاب اولم «خون انار گردن پاییز است» داعیه‌ شعر نداشتم و البته در مقدمه کتاب هم به این موضوع اشاره کرده بودم که چهار فصل این مجموعه شعر نیست؛ اما در مجموعه دوم یعنى «به چهل سالگى‌ات رسیده‌ام»، با راهنمایی‌ها و الطاف شاعرانى، چون محمدرضا عبدالملکیان، اسماعیل امینى و دیگر استادان تلاش کردم تا مجموعه شعر سپید قابل قبولى را تقدیم مخاطبانم کنم.

هفتمین چاپ مجموعه شعر «به چهل سالگى‌ات رسیده‌ام»، اثر مژده لواسانی در ۷۱ صفحه، و بهای ۳۰ هزار تومان از سوی موسسه انتشارات نگاه راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما