شناسهٔ خبر: 49919699 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق مشترک ایران و امارات و انجمن ورزش‌های الکترونیک

تفاهم‌نامه اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات و انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با هدف مشارکت، همکاری و تعامل طرفین در حوزه ورزش‌های الکترونیک منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه مشترکی که با حضور سادینا آبائی، عضو هیات مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات و سینا تقی زاده، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات با لقمان شاورانی، ریاست انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران برگزار شد، دو طرف با امضای تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و مشارکت خود را به طور رسمی آغاز کردند.

شرکت و حضور انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران در نمایشگاه جهانی دبی Dubai expo۲۰۲۰، معرفی و حمایت از استار تاپ‌های حوزه ورزش‌های الکترونیک و بازی‌های موبایلی، معرفی و حمایت از متخصصان و فعالان حوزه ورزش‌های الکترونیک، هوش مصنوعی و رباتیک و استفاده از فرصت و پتانسیل نمایشگاه جهانی دبی از اهداف این تفاهم نامه مشترک محسوب می‌شود.

 سادینا آبائی، عضو هیئت مدیره اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات با بیان اینکه اکسپوی دبی با شعار «پیوند ذهن‌ها، خلق آینده» بستری منحصربه‌فرد برای به‌اشتراک‌گذاری درس‌ها، راه‌حل‌ها و ایده‌ها برای ساخت فردایی بهتر را در اختیار جهانیان قرار می‌دهد گفت: اکسپو ۲۰۲۱ دبی، فرصت ویژه و طلایی برای افرادی است که صاحب یک ایده ناب و بکر هستند و قادرند فناوری را با ایده‌ای که در اختیار دارند چند قدم به سمت جلو هل دهند. این تنها یکی از فوایدی که شرکت در اکسپو می‌تواند به همراه داشته باشد.

وی اظهار کرد: کرونا، فرصتی را در اختیار بشر قرار داد تا بتواند در حوزه تکنولوژی و فناوری نیز، ایده‌های جالب توجهی را از خود بروز دهد و نشان دهد که هیچ محدودیتی نمی‌تواند ذهن یک انسان خلاق و خوش فکر را اسیر خود کند.

آبائی با بیان اینکه این رویداد بزرگ یکی از اکسپو‌هایی است که در آن صنعت ایران و برند‌های بزرگ می‌توانند به خوبی بدرخشند گفت: اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات با هدف گسترش روابط تجاری بین دو کشور تشکیل شده و تقویت فضای تجاری و توسعه فعالیت‌های اقتصادی دو کشور از اهداف اولیه تشکیل این اتاق مشترک بوده است.

همچنین لقمان شاورانی، رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران و دبیر کل سابق فدراسیون ورزش‌های الکترونیک آسیا اظهار امیدواری کرد که ظرفیت‌های بین المللی انجمن را با کمک و همراهی اتاق مشترک بازرگانی ایران و امارات فعال نمایند.

 به زودی دو باشگاه ورزش‌های الکترونیک ایران با حضور در امارات و در حاشیه برگزاری نمایشگاه جهانی اکسپوی دبی طی قراردادی با دو باشگاه فوتبال اماراتی قرارداد مشارکت و همکاری جهت ترانسفر بازیکنان ایرانی را منعقد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما