شناسهٔ خبر: 49916150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی شهرداری قم معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با حضور محمدرضاخانی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهرداری و بیگدلی مدیرکل منابع انسانی شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم از خدمات  ملایی رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر قم قدردانی  و مبینی به‌عنوان سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم منصوب شد.

مجید محمدرضاخانی،سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و نیروی انسانی شهرداری در ابتدای این مراسم اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، به دنبال این هستیم تا از ظرفیت دانشگاه برای اجرای برنامه‌ها و مباحث پژوهشی استفاده کنیم تا همچنان برنامه محور شدن شهرداری ادامه یابد.

او ادامه داد:: استفاده از ظرفیت و جایگاه مرکز علمی کاربردی شهرداری به‌عنوان یکی از مجموعه‌های شهرداری که برای ارتقاء علمی دانشجویان و فرزندان شهر در حال تلاش است، بیش‌ازپیش در برنامه قرار می‌گیرد.

همچنین ملایی، رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در سخنانی گفت:اگر مرکز علمی کاربردی شهرداری قم به این جایگاه رسیده محصول زحمات کارکنان است و بر این مهم باور داریم که این تیم به بهترین شکل ممکن و هماهنگ امور را پیش بردند که امیدواریم این مهم در ادامه نیز انجام گیرد.

رئیس سابق مرکز علمی کاربردی شهرداری قم گفت: خواسته ما تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری این مرکز علمی و دانشگاهی بوده و از شهردار درخواست پیگیری این موضوع را داریم؛ در این زمینه نیز هرکاری نیاز باشد در شورای اسلامی شهر با توجه به رویکردها، سیاست‌ها، طرح و برنامه‌ها دنبال می‌شود.

مبینی سرپرست مرکز علمی کاربردی شهرداری قم نیز در این مراسم با قدردانی از حُسن اعتماد سید مرتضی سقائیان‌ن‍ژاد اظهار داشت: این مرکز دانشگاهی برای ادامه فعالیت‌ها نیازمند همراهی است و امیدواریم در مسیر پیش‌بینی‌شده خود قرار دهیم.

او بیان کرد: در طی چند سال گذشته شاهد تغییر و تحولات مناسبی در مرکز علمی کاربردی شهرداری بوده‌ایم و تلاش ما نیز ادامه این مسیر برای رشد و تعالی این مرکز دانشگاهی است.

انتهای پیام/ش

نظر شما