شناسهٔ خبر: 49915150 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از ۲۹ آبان تا ۳ آذر؛

مراسم هفته همدان در اکسپو ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ دبی برگزار می شود

مسئول برگزاری توانمندی‌های استان همدان در اکسپو از نمایش توانمندی‌های همدان در پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ دبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدگلی پور,مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان و مسئول برگزاری توانمندی‌های استان همدان در اکسپو از نمایش توانمندی‌های همدان در پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ دبی خبر دادو گفت:در این نمایشگاه توانمندی‌های فرهنگی گردشگری و اقتصادی استان همدان به نمایش در می‌آید.

افزود: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ - ۲۰۲۱ دبی توانمندی‌های ایران و استان همدان بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود، اما تنها فرش ایرانی و مبل و منبت ملایر و دست بافت به‌صورت حضوری به نمایش در می‌آید.

او بیان کرد:رویداداکسپو هر پنج سال برگزار می‌شود که پس از جام جهانی فوتبال و المپیک سومین رویداد بزرگ بین المللی دنیا محسوب می‌شود.

مسئول برگزاری توانمندی‌های استان همدان در اکسپو با اشاره به اینکه ۱۹۰ کشور توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند، افزود: این رویداد از ۹ مهرماه امسال در دبی آغاز به کار کرده و تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

برچسب‌ها:

نظر شما