شناسهٔ خبر: 49914021 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نتایج فوتبال اروپا

بارسلونا در مسیر زوال؛ سوارس از کومان انتقام گرفت/ برد چلسی و یوونتوس در شب توقف آرسنال و منچستریونایتد +عکس و ویدیو

از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در دیدار مقابل اورتون متوقف شد اما چلسی موفق به شکست حریفش شد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس، در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان اورتون بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی مارسیال در دقیقه 43 برای منچستر گل زد و تک گل اورتون توسط تاوسند دقیقه 79 زده شد. در این بازی کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و از دقیقه 57 وارد میدان شد. تاوسند با این گل، به سبک کریس رونالدو شادمانی کرد. منچستر یونایتد با این تساوی 14 امتیازی شد و اورتون هم به امتیاز 14 رسید. در جریان دیدار اورتون و منچستریونایتد، اندرو تاونزند گل اول تافی‌ها را به ثمر رساند و پس از آن مقابل چشمان رونالدو خوشحالی مخصوص این بازیکن را انجام داد.

آرسنال شانس آورد!

تیم‌های آرسنال و برایتون، در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه امکس، مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مسابقه به تساوی صفر-صفر انجامید. توپچی‌ها که از کسب پنجمین برد پیاپی خود بازماندند، با 10 امتیاز به رده نهم جدول رسیدند. شاگردان گراهام پاتر هم که با شکست آرسنال به جایگاه دوم جدول صعود می‌کردند، 14 امتیازی شدند و در رتبه پنجم جدول ایستادند. در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ جزیره، لیورپول از ساعت 19 فردا میزبان منچسترسیتی خواهد بود.

چلسی در خانه سه امتیاز گرفت

در ادامه دیدارهای برتر انگلیس، چلسی توانست ۳ بر یک ساوتهمپتون را شکست دهد. در این دیدار چالوبا در دقیقه ۹، تیمو ورنر در دقیقه ۸۴ و بنجامین چیلول در دقیقه ۸۹ گلزنی کردند و جیمز وارد نیز تنها گل ساوتهمپتون را به ثمر رساند و در ادامه با دریافت کارت قرمز از زمین بازی بیرون رفت.این دیدار با تساوی یک بر یک رو به اتمام بود که تیمو ورنر توانست در نقش ناجی تیمش ظاهر شود و گل حساسی را به ثمر برساند و در ادامه چیلول زننده گل سوم تیمش بود. هم‌چنین ولورهمپتون ۲ بر یک نیوکاسل را از پیش روی برداشت

بانوی پیر احیا شد

یوونتوس امشب (شنبه) در چارچوب هفته هفتم مسابقات سری A ایتالیا، میهمان همشهری خود تورینو بود و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. مانوئل لوکاتلی در دقیقه 86، تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند و پیروزی دیرهنگامی برای بانوی پیر در دربی «دلاموله» به ارمغان آورد. بیانکونری که چهارمین پیروزی متوالی خود را در مسابقات مختلف به دست آورد، با 11 امتیاز به رتبه هشتم جدول صعود کرد و تورینوی 8 امتیازی هم در جایگاه یازدهم جدول ماندنی شد.

62047116

صعود اینتر به رده دوم

اینترمیلان در خانه ساسولو به میدان رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری دست یافت. در این بازی براردی در دقیقه 22 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و برای اینتر هم ادین ژکو در دقیقه 58 گلزنی کرد و در ادامه لائوتارو مارتینز از روی نقطه پنالتی در دقیقه 78 گلزنی کرد. اینتر با این برد 17 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به رده دوم صعود کرد. ساسولو هم با 7 امتیاز دوازدهم است. در صدر سری آ، ناپولی با 18 امتیاز قرار دارد.

1400071023581432723733564

دورتموند به بایرن نزدیک شد

در ادامه هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا یک بازی برگزار شد. در این دیدار بوروسیا دورتموند در خانه از آگزبورگ پذیرایی کرد و با وجود آن که هالند را در اختیار نداشت با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. گل های دورتموند را در این بازی گوئررو و برانت به ثمر رساندند. دورتموند با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۱۵ امتیازی شد و به یک قدمی بایرن صدرنشین رسید البته با یک بازی بیش‌تر.

61636275

تساوی اودهورلی در حضور 56 دقیقه ای کاوه رضایی

از هفته دهم رقابت های لیگ فوتبال بلژیک، اودهورلی در ورزشگاه خانگی خود میزبان بیرشات، قعرنشین مسابقات بود و این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این بازی کاوه رضایی بازیکن ایرانی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 56 تعویض شد. اودهورلی با این تساوی 9 امتیازی شد و در رده شانزدهم است. بیرشات هم با 2 امتیاز قعرنشین و هجدهم است.

بارسلونا هم چنان می بازد

از هفته هشتم رقابت های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه واندامتروپلیتانو شهر مادرید میهمان شاگردان سیمئونه بود و با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. کاتالان ها در شرایطی متحمل شکست شدند که ستاره این بازی لوئیز سوارز ستاره سابق بارسایی ها بود که یک گل ساخت و یک گل در دقیقه 44 به ثمر رساند. با این شکست اوضاع رونالد کومان وخیم تر از قبل شد و باید دید چه سرنوشتی این تیم و سرمربی هلندی خواهد داشت. اتلتیکو با این برد 17 امتیازی شد و در رده دوم است. بارسلونا هم با 12 امتیاز هشتم است.

کاتالان ها در شرایطی متحمل شکست شدند که ستاره این بازی لوئیز سوارز ستاره سابق بارسایی ها بود که یک گل ساخت و یک گل در دقیقه 44 به ثمر رساند. سوارز پس از گلزنی، واکنش کنایه آمیزی به رونالد کومان داشت. این شادمانی در پاسخ به تماسی بود که در سال 2020، کومان با سوارز داشت و به او گفت که در برنامه بارسا جایی ندارد. پس از آن اتلتیکو مادرید با سوارز تماس گرفت تا او را به تیم خود آورد.

14000711000008_Test_NewPhotoFree

حجم ویدیو: 820.67K | مدت زمان ویدیو: 00:00:07 دانلود ویدیو
رونالدو منچستریونایتد جی پلاس نتایج فوتبال اروپا بارسلونا اتلتیکو مادرید شادی گل جنجالی سوارس مقابل بارسلونا و کومان انتقام سوارس از کومان

نظر شما