شناسهٔ خبر: 49912848 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مدیرعامل بهشت زهرا:

بیشتر جانباختگان کرونایی واکسن نزدند

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (ع) تهران گفت: تجربه نشان داده آمار جانباختگان ناشی از کرونا در میان افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند بسیار کمتر از کسانی است که واکسن نزده اند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سعید خال با اشاره به آمار بالای متوفیانی کرونایی که واکسن دریافت نکرده اند، اظهارداشت: تجربه چند ماه این سازمان نشان داده کسانی که واکسن دریافت نکرده اند بیشتر در معرض مرگ قرار می‌گیرند.

 

به گزارش ایرنا، این مسئول افزود: عاجزانه از مردم تقاضا داریم که تزریق واکسن را جدی بگیرند و در اسرع وقت نسبت به این امر اقدام کنند.

 

وی با اشاره به راه اندازی پایگاه تزریق واکسن کرونا در کنار مترو بهشت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: سوله مدیریت بحران کرونای سازمان بهشت زهرا (س) با همکاری سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران به مرکز واکسیناسیون کرونا تبدیل شده است و همه افراد می توانند بدون ثبت نام در سامانه واکسن دریافت کنند.

 

خال اضافه کرد: مرکز واکسیناسیون کرونای بهشت زهرا (س) فقط با دریافت کارت ملی واکسن تزریق و کارت نیز صادر می کند، همچنین اتباع خارجی نیز می توانند مانند شهروندان ایرانی از خدمات این مرکز استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران به صورت جهادی و انقلابی اماکن زیادی را برای واکسیناسیون شهروندان تهرانی تدارک دیده است، تاکید کرد: شهروندان باید از این فرصت بدست آمده نهایت استفاده را کنند تا شاهد کاهش آمار مرگ و میر باشیم.

 

نظر شما