شناسهٔ خبر: 49906353 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امروز، آخرين مهلت ثبت‌نام کنکوري هاي دانشگاه آزاد

صاحب‌خبر -
امروز، آخرين مهلت ثبت‌نام کنکوري هاي دانشگاه آزاد
خبرگزاری آریا- پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سال 1400 که دانشگاه آزاد اسلامی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند، تا پایان امروز شنبه 10 مهر فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، ثبت‌نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه که از روز سه‌شنبه 6 مهر آغاز شده، تا پایان امروز شنبه دهم مهر ادامه دارد.
پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون 1400 دانشگاه آزاد اسلامی در مدت زمان باقی مانده می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.
مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پذیرفته شدگان توصیه کرده که با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری کنند و جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم (کارنامه وسایر موارد ذکر شده در راهنمای ثبت نام)، ثبت کنند.
پذیرفته شدگان کلیه محل‌های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به نشانی سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند. همچنین برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

نظر شما