شناسهٔ خبر: 49904610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران خبر داد؛

برپایی موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر در مازندران

رضایی طالشی گفت: سامانه موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت های جامعه اسلامی، اقدام به برپایی موکب الکترونیکی emookeb.ir کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید علی اصغر رضایی طالشی» امروز(۱۰مهر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان اولویت کاری کمیته امداد مازندران است، اظهار کرد :در راستای فرهنگ کار و تلاش بویژه اشتغال زایی محرومان و جوانان جویای کار ، پویش مردمی موکب اشتغال محرومان در استان ایجاد می شود.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود: در قالب موکبی در بستر الکترونیکی و حضوری در قامت یک خادم به اشتغال و کارآفرینی برای محرومان و مستضعفین در زمینه های (آموزش و مشاوره، بازاریابی، ایده های کسب و کار، تامین مواد اولیه، راهبری شغلی و...)خدمت ارائه می شود.

 

وی با بیان اینکه  سامانه موکب اشتغال محرومان به منظور رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت های جامعه اسلامی، اقدام به برپایی موکب الکترونیکی emookeb.ir کرده است، ادامه داد: موکب اشتغال محرومان همچنین از 10 مهر تا 15 مهرماه از ساعت 16 الی 20 در میدان کارگر شهرستان ساری برگزار با حضور اساتید دانشگاهی، کارآفرینان و جهادگران کارآفرین، خدمات اشتغال آموزش داده می شود.

 

رضایی طالشی گفت:با تشکیل این موکب اشتغال و گروه جهادگران کارآفرین مقرر شد تا در طی سال، بابت مشاوره شغلی و ظرفیت سنجی به مناطق محروم استان خدمات ارائه شود. 

پایان پیام/286

نظر شما