شناسهٔ خبر: 49903660 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در گسترش آموزش عالی در سطح کشور دارد

امام جمعه سبزوار با اشاره به نقش مهم مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش آموزش عالی در سطح کشور گفت: این مجموعه باعث خروج آموزش عالی از انحصار بخش دولتی و گسترش آن در اقصی نقاط کشور شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار به مناسبت هفته دفاع مقدس با حجت‌الاسلام غلامرضا مقیسه امام جمعه شهرستان سبزوار دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام مقیسه در این دیدار با اشاره به نقش مهم مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در گسترش آموزش عالی در سطح کشور، گفت: این مجموعه باعث خروج آموزش عالی از انحصار بخش دولتی و گسترش آن در اقصی نقاط کشور شد.

امام جمعه سبزوار، همکاری دانشگاه آزاد اسلامی در تسهیل ادامه تحصیل فرزندان خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر را از دیگر نکات قابل توجه در این مجموعه عنوان کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با پذیرا بودن تعداد کثیری دانشجوی شاهد و ایثارگر، نقش مهمی در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته است.

قاسم قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، به بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی واحد سبزوار اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، با در اختیار داشتن نیروهای مستعد و انقلابی، قدم‌های مؤثری در توسعه برنامه‌های فرهنگی و دینی دانشگاه برداشته است.

وی توجه به زیرساخت‌های فرهنگی و همگرایی نهادهای موازی فرهنگی در سطح شهرستان را از جمله موضوعات مهم قابل بررسی عنوان کرد و افزود: قطعاً با عنایت ویژه امام جمعه شهرستان بر اشاعه امور فرهنگی و دینی و همراهی سایر نهادهای فرهنگی، شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما