شناسهٔ خبر: 49900204 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

بیانیه محور مقاومت در محکومیت خیانت بحرین

عادی سازی گام بداشتن در باتلاق فروپاشی ارزشی و اخلاقی است

اصرار عجیب برای گام برداشتن در باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی میزان فروپاشی ارزشی و اخلاقی که نظام‌های سازشکار به آن رسیدند را برملا می‌کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) در بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی، کمیته‌های مقاومت، مقاومت مردمی، جبهه مبارزه مردمی، مجاهدین و گروه آزادگان آمده است، سفر یائیر لاپید به بحرین و افتتاح سفارت صهیونیستی در خاک این کشور، خیانت علیه اسلام، قومیت عربی و مردم فلسطین و بحرین است.

 

این بیانیه افزوده است: اصرار عجیب برای گام برداشتن در باتلاق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی میزان فروپاشی ارزشی و اخلاقی که نظام‌های سازشکار به آن رسیدند را برملا می‌کند.

 

بر اساس این بیانیه، اقدام گستاخانه برپایی سفارتخانه‌های صهیونیستی در خاک پایتخت‌های کشور‌های عربی، با آرزو‌ها و خواسته‌های ملت‌های عرب که مشتاق آزادسازی فلسطین و نجات از اشغالگری صهیونیست هستند، در تضاد است.

 

گروه‌های فلسطینی تأکید کردند که چنین اقداماتی از سوی صهیونیست‌های عرب تنها باعث ناامیدی، تحقیر و نفرت بیشتر ملت‌ها از آن‌ها خواهد شد و رژیم اشغالگر قادر نخواهد بود که از تاج و تخت آن‌ها محافظت کند.

 

لاپید روز پنجشنبه برای افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه به بحرین سفر و با «حمد بن عیسی آل خلیفه» شاه این کشور دیدار کرد.

 

افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در منامه با اعتراض شدید بحرینی‌ها و گروه‌های فلسطینی روبرو شده است، در همین راستا، «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به شدت سفر لاپید به بحرین را محکوم کرد و گفت که این سفر در یک کلمه "خیانت" است، خلاصه می‌شود.

 

انتهای پیام/ع.غ

نظر شما