شناسهٔ خبر: 49893380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مرزبان همچنان بر سرقول خود/سپاهان دلخوشی مردم اصفهان است

بازیکن تیم سپاهان گفت: هواداران همیشه سپاهان را بالای جدول دیده‌اند و سپاهان باید بالای جدول بماند، ما باید تمام تلاش خود را بکنیم زیرا امید و دلخوشی مردم اصفهان به سپاهان و زاینده رود است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا میرزایی در حاشیه مراسم معارفه بازیکنان تیم فولاد مبارکه سپاهان تشریح کرد: به‌نظرم چنین مراسمی در کشور نمونه است، جای دارد از مدیریت باشگاه به دلیل برگزاری چنین مراسمی قدردانی کنم.

بازیکن تیم سپاهان، افزود: خوشحالم که مجددا هواداران تیم را در نقش‌جهان دیدیم، امسال سال سختی را پیش رو داریم و باید به خوبی تلاش کنیم تا به هدف خود برسیم.

وی با اشاره به انتظارات هواداران از تیم سپاهان اذعان داشت: هواداران همیشه سپاهان را بالای جدول دیده‌اند و سپاهان باید بالای جدول بماند، ما باید تمام تلاش خود را بکنیم زیرا امید و دلخوشی مردم اصفهان به سپاهان و زاینده رود است.

علی‌رضا مرزبان، نیز تشریح کرد: هواداران سپاهان به قدرتمندی سپاهان عادت کرده‌اند، با توجه به نتایج سال گذشته انتظارات از این تیم زیاد است.

مربی سپاهان با اشاره به فصل نقل‌وانتقالات پیش از شروع فصل و حواشی آن تشریح کرد: بازیکن‌های که با اضافه شدند را باید با بازیکنانی که از دست دادیم مقایسه کنیم؛ سپاهان تیم است که می‌تواند یکی از مدعیان لیگ است.

وی، با اشاره به قول چندین و چندسال خود در صورت قهرمانی تیم سپاهان گفت: بر روی قول سال گذشته خود استوارم، در صورت قهرمانی سپاهان با پای پیاده از تهران به اصفهان خواهم آمد.

انتهای پیام/63107/د

نظر شما