شناسهٔ خبر: 49886739 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

نسخه ویژه ویوو X70 پرو پلاس با طراحی چرمی دلبری می‌کند

gizmochina

صاحب‌خبر -

نسخه ویژه ویوو X70 پرو پلاس با پسوند Wilderness Edition معرفی شد. این گوشی گران‌قیمت با پنل عقب آبی رنگ و بافت چرمی، طراحی دلپذیری دارد.

علاوه بر داشتن زیبایی بصری، نسخه ویژه ویوو X70 پرو پلاس به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس تجهیز شده تا از لحاظ قدرت پردازش، هیچ کمبودی نداشته باشد. این تراشه، نسخه آپگرید شده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ با سرعت کلاک بالاتر است.

برای نمایش محتوا، ویوو ایکس ۷۰ پرو پلاس ویلدرنس ادیشن از یک پنل ۶.۷۸ اینچی E5 با رزولوشن ۲K استفاده می‌کند که نرخ نوسازی متغیر، بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز دارد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به ۱۵۰۰ نیت می‌رسد و از رنگ ۱۰ بیت هم پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ نمونه‌برداری لمس ۳۰۰ هرتز دارد.

 ویوو ایکس 70 پرو پلاس

به لطف فناوری فلش شارژ ۵۵ وات، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی در چشم بر هم زدنی شارژ می‌شود. ضمن اینکه از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات و شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

پرچمدار جدید ویوو برای مقاومت در برابر آب و غبار، از تاییدیه IP68 بهره می‌برد. فناوری دیفرگ HID، حافظه داخلی UFS 3.1 و رم LPDDR5 را هم باید به موارد ذکر شده اضافه کنیم.

در کنار دوربین‌های ۴۸+۱۲+۸+۵۰ مگاپیکسلی گوشی، نام برند Zeiss خودنمایی می‌کند. وجود لنزهای شیشه‌ای فوق شفاف، در محیط‌های کم‌نور به آن دست بالا را می‌دهد و به کاهش glare یا درخشندگی تصویر نیز کمک می‌کند.

چیپ اختصاصی V1 را هم نباید فراموش کنیم که نه تنها در بهبود کیفیت تصاویر نقش دارد؛ بلکه با توانایی اضافه کردن لحظه‌ای فریم، تجربه گیمینگ را بهبود می‌بخشد.

قیمت نسخه ویژه ویوو X70 پرو پلاس

این گوشی در دو نسخه با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود:

  • ترکیب حافظه ۱۲+۲۵۶ گیگ: ۵۹۹۹ یوان (۹۲۸ دلار)
  • ترکیب حافظه ۱۲+۵۱۲ گیگ: ۶۹۹۹ یوان (۱۰۸۳ دلار)

ناگفته نماند فروش مدل معمولی ویوو ایکس ۷۰ هم در چین آغاز شده است. قیمت دستگاه با تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک و حافظه ۸+۱۲۸ گیگ، از ۵۷۲ دلار آغاز و برای گران‌ترین نسخه (۱۲+۲۵۶ گیگ) به ۶۶۵ دلار ختم می‌شود.

نظر شما