شناسهٔ خبر: 49881459 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

ایران فعالیت رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی خود را تحمل نمی‌ک...

اقتصاد ایران: وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران حضور و فعالیت رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی خود را تحمل نمی‌کند و در این رابطه هر اقدامی که لازم باشد، انجام می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید جمهوری آذربایجان در کشورمان، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، ضمن آروزی موفقیت برای سفیر در دوران مأموریتش در تهران و همچنین تأکید بر اهمیت روابط فی‌مابین در چارچوب روابط همسایگی، از برخوردهای نامناسب اخیر نیروهای مرزبانی جمهوری آذربایجان با رانندگان کامیون‌های ایرانی و بازداشت دو نفر از آنها، ابراز نارضایتی کرد و اظهارات منفی اخیر از سوی جمهوری آذربایجان را تعجب‌آور و تأسف برانگیز خواند.

امیرعبداللهیان انجام رزمایش نظامی از سوی کشورها در داخل اراضی خود را در چارچوب حق حاکمیت ملی دانست و با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی در کنار مرزهای مشترک کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران حضور و فعالیت رژیم صهیونیستی علیه امنیت ملی خود را تحمل نمی‌کند و در این رابطه هر اقدامی که لازم باشد، انجام می‌دهد.

سفیر جدید جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار داشتن روابط خوب و عمیق کشور متبوعش با جمهوری اسلامی ایران را به عنوان کشور همسایه و عزیز برای جمهوری آذربایجان حائز اهمیت دانست و ابراز امیدواری کرد وقایع اخیر از طریق رایزنی‌های بین مقامات دو کشور به زودی حل و فصل شود.

برچسب‌ها:

نظر شما