شناسهٔ خبر: 49878620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام نظامی: حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور برای نمایش اقتدار است

تبریز-ایرنا- معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر وجود آرامش و صلح در منطقه، گفت: ما با هر گونه تغییر در مرزهای منطقه مخالف هستیم و حضور ما در مرزهای کشورمان برای نمایش اقتدار ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

 سردار مهدی ربانی روز پنج شنبه در دیدار با کارکنان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص مستقر در مناطق مرزی شمال غرب کشور، افزود: ما به دنبال تغییر ژئوپلتیک منطقه نیستیم اما اجازه هم نمی‌دهیم از این فضای دوستی برای پایگاه رژیم غاصب صهیونیست استفاده شود.

وی اولویت جمهوری اسلامی ایران را حسن همجواری و ارتباط مناسب با کشورهای همسایه اعلام و اضافه کرد: کشورهای منطقه می توانند با همکاری و تعامل سازنده با یکدیگر منطقه را به سوی آرامش و اقتدار رهنمون سازند.

سردار ربانی ادامه داد: اهداف دشمنان اسلام در این منطقه در رصد کامل اطلاعاتی سربازان اسلام است.

به گزارش ایرنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز اعلام کرد: رزمایش فاتحان خیبر با حضور تعدادی از یگان‌های نیروی زمینی ارتش، فردا ( جمعه ۹ مهر ماه ) در منطقه شمال غرب کشور آغاز می شود.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: رزمایش " فاتحان خیبر"  با حضور یگان‌های زرهی، توپخانه، پهپاد، ‌جنگال و با پشتیبانی آتش بال‌گردهای هوانیروز با هدف ارتقای آمادگی رزمی در این منطقه برگزار می شود.

نظر شما