شناسهٔ خبر: 49878001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تلاش رژیم صهیونیستی برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : رژیم فتنه گر جهان در پی ایجاد اختلال و تنش در روابط حسنه کشورهای مسلمان است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین امروز در حاشیه رزمایش فاتحان خیبر ارتش در شمال غرب کشور در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی تصریح کرد: هر چه به موعد ۲۵ ساله مورد اشاره رهبر انقلاب یعنی پایان حیات این رژیم اشغالگر نزدیک میشویم این توطئه ها و دسیسه ها برای ایجاد اختلاف بین کشورهای مسلمان بیشتر میشود.
 
وی خاطرنشان کرد: مناطق مرزی شمال غرب مرزهای صلح و دوستی و برادری هستند و این را مسلمانان آن سوی مرز و این سوی مرز به خوبی میدانند و خواهان تداوم این برادری و دوستی هستند.
 
وی به مسئولان کشورهای همسایه توصیه کرد در دام توطئه های رژیم صهیونیستی نیفتند چرا که اتحاد مسلمانان جهان باید برای مبارزه با استعمار و اشغالگری حفظ شود.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران اسلامی حافظان صلح هستند افزود: رزمایش فاتحان خیبر با پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و جهت ارتقاء آمادگی نظامیان است.
 
وی ادامه داد: پیام دیگر این رزمایش به رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل این است که توطئه ها و نیرنگ هایشان نمی تواند موعد ۲۵ ساله برای پایان حیاتشان را عقب بیندازد و شاید نزدیک تر هم شود.
 

نظر شما