شناسهٔ خبر: 49868005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکسیناسیون ۷۶درصدی کرونا در برخی شهر‌های خوزستان +فیلم

تاکنون انجام واکسیناسیون در برخی شهر‌های خوزستان به ۷۶درصد رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان با اعلام این خبر گفت: انجام واکسیناسیون در دو شهر استان زیر ۲۰درصد می‌باشد و استقبال خوبی از واکسن کرونا نشده است.

واکسیناسیون 76 درصدی در برخی شهرهای خوزستاندکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: به طور متوسط در استان ۵۶درصد دز اول و ۲۸.۵درصد دز دوم را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: اوج واکسیناسیون از هفته آینده در استان خواهد بود واز روز شنبه منتظر شهروندان برای دریافت دوز دوم واکسن کرونا خواهیم بود و افرادی که تا کنون واکسینه نشده اند دعوت می‌کنیم برای دریافت واکسن کرونا اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون اهوازی‌ها تا پاسی از شب بدون معطلی + فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:تمامی زائرانی که از مرز‌های جذابه، شلمچه و فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید سلیمانی وارد استان می‌شوند تست کرونا گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن تست آنان در بیمارستانهای شهید سلیمانی در مرز شلمچه و بستان در مرز چذابه قرنطینه می‌شوند.

<div id="video-display-embed-code_7051093"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3234612/7051093?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما