شناسهٔ خبر: 49838898 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان

در حمله نیرو‌های رژیم صهیونیستی به منازل دو اسیر فلسطینی، دو جوان معترض به این حملات از سوی این رژیم هدف گلوله قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دو فلسطینی در درگیری با نیرو‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین وفا، امروز (سه شنبه) نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به روستای قباطیه در منطقه جنین در کرانه باختری به خانه دو زندانی فلسطینی حمله کردند و افراد این منازل را مورد تهاجم قرار دادند.

وفا اعلام کرد: نیرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری با ساکنان قباطیه، با شلیک گلوله دو جوان فلسطینی معترض را مجروح کردند.

گفته شده ارتش رژیم صهیونیستی در حال شلیک گاز اشک آور، بمب‌های صوتی، گلوله‌های فولادی با روکش لاستیکی و گلوله‌های واقعی بوده است.

دو فلسطینی مجروح در بیمارستان بستری شدند.

دو روز پیش، نظامیان اشغالگر قدس به چندین منطقه در کرانه باختری رود اردن از جمله شهر «جنین» و «برقین» یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که بر اثر آن پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

 اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تماس تلفنی با خانواده‌های شهدای جنین و قدس به آنان گفت: خون این شهدا پایمال نخواهد شد، زیرا خون آنان در مسیر آزادسازی قدس و مسجد الاقصی ریخته شد.

انتهای پیام/

نظر شما