شناسهٔ خبر: 49835049 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون قضایی دادستان کل کشور:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهداست

معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهداست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع و مقاومت قوه قضاییه بیان داشت: در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف مجموعه قوه قضاییه که در این نمایشگاه حضور داشتند، خدمات‌رسانی و دستاورد‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌اند؛ همچنین خدمات خوبی در حوزه ثبت، سامانه‌های متنوع الکترونیکی، خدمات پزشکی و واکسیناسیون عمومی را در این نمایشگاه داشته‌ایم.

وی با اشاره به میز خدمت و مشاوره‌های حقوقی در این نمایشگاه اظهار کرد: با حضور در این نمایشگاه و با رویت تصاویر و جمال شهدای هشت سال دفاع مقدس و جان‌فشانی‌هایشان، به معنویت انسان افزوده می‌شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور عنوان کرد: اگر امروز این امنیت و اقتدار در کشور است، مدیون خون تمام شهدایی است که تعدادی از این عزیزان متعلق به دستگاه قضایی هستند و درسی که در بازدید از این نمایشگاه می‌توان گرفت این است که امانت‌دار خون شهدای معزز باشیم و قطعا توصیه شهدا برای ما خدمت کردن خالصانه به مردم است.

برچسب‌ها:

نظر شما