شناسهٔ خبر: 49834418 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکسیناسیون ۷۰ درصد گروه‌های هدف در غرب خراسان رضوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: ۷۰ درصد گروه‌های هدف در غرب خراسان رضوی علیه ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سبزوار با اشاره به شتاب روزافزون واکسیناسیون گفت: تاکنون ۷۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه زیر پوشش این دانشگاه در غرب استان خراسان رضوی دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او افزود: همچنین به بیش از ۳۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، خوشاب و ششتمد دُز دوم کرونا تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: جمعیت بالای ۱۸ سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه حدود ۳۵۰ هزار نفر است که تلاش می‌شود با واکسیناسیون این گروه سنی تا پایان مهرماه، میزان سرایت، ابتلا و چرخش ویروس کاهش یابد.

مسلم بیان کرد: با تسریع در روند واکسیناسیون شرط سنی برداشته شده و همه شهروندان بالای ۱۸ سال می‌توانند برای تزریق واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

او تصریح کرد: به منظور سرعت بخشیدن به فرایند واکسیناسیون کرونا و ارائه خدمات به گروه‌های هدف، ۶ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سبزوار راه اندازی شده و فرآیند واکسیناسیون همه روزه از ساعت هشت تا ۱۸ انجام می‌شود.

انتهای پیام//ف. ب

نظر شما