شناسهٔ خبر: 49828841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه کازرون:

ولایت‌پذیری پایه تفکر شهدا بوده است

علی محمد پشوتن

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کازرون تاکید کرد که علاوه بر همه خصیصه‌ها و ویژگی‌های ممتاز شهدا، اصل ولایت‌پذیری پایه تفکرات همه شهدا بوده است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلامرضا توکل در مراسم یادواره ۳ شهید شهرداری کازرون تاکید کرد که بررسی خاطرات و وصیت‌نامه شهدا، نشان‌دهنده بخش مهمی از تفکر و سبک زندگی آنان است، گفت: ولایت‌پذیری و تاکید بر آن یکی از وجوه مشترک در همه وصیت‌نامه‌های شهدا است.

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه ناحیه کازرون، توکل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، حاجی زاده، بحرینی و مصلحیان، سه کارمند سابق شهرداری کازرون، تاکید کرد: همه ما باید مطالعه لازم در مورد پیشینه پرافتخار انقلاب و نظام اسلامی داشته باشیم.

او با بیان اینکه همه وظیفه داریم که در مسیر ترسیم شده توسط شهدا حرکت کنیم در مسئولیت خود ذره ای قصور نداشته باشیم، ادامه داد: شهدا با بصیرتی که داشتند پا به عرصه دفاع حق علیه باطل گذاشتند و قطعا شهدا خدایی هستند و رشادت هایی که به خرج دادند هرگز فراموش نشدنی نخواهد بود.

توکل به نقش شهید هدایت الله مصلحیان در تشکیل جهاد سازندگی پرداخت و گفت: شهید مصلحیان پس از دوسال که مسئولیت شهرداری کازرون را عهده دار بود، جهادسازندگی را در این شهرستان راه اندازی کرد و پس از آن هم به واسطه تعهد، خلاقیت و تلاشی که داشت به فرماندهی تیپ مهندسی رزمی امام رضا(ع) فارس منصوب شد و به حق رشادتها و ایثارگری‌هایی از خود به یادگار گذاشت.

فرمانده سپاه کازرون افزود: امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را تقدیم نثار کردند و وظیفه داریم با افتخار در مسیر و راه شهدا با خدمت دهی به مردم فعالیت کنیم، امروز هم بزرگترین مبارزه با دشمنان انقلاب و اسلام، خدمت به مردم است.

او با بیان اینکه جوانان بهره‌مند از اخلاق شهدا، از اعجاز و رویش های انقلاب اسلامی هستند، گفت: وجه مشترک وصیت نامه همه شهدا ولایت پذیری است و باید درس بگیریم از شهدای والامقام، شهدایی که بالاترین هستی خود جان خویش را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

توکل با بیان اینکه باید واقعیت‌های دوران هشت ساله جنگ تحمیلی بیان شود، نتیجه آن مجاهدت ها و از خود گذشتگی ها را صدور و عزتمندی انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم صاحبان انقلاب و نظام هستند باید در خدمت رسانی به آنان همه تلاش خود را به کار برد.

 برپایه این گزارش، فرمانده سپاه ناحیه کازرون در مراسم یادواره شهدای منطقه فامور بخش جره و بالاده این شهرستان نیز تاکید کرد که همه شرمنده شهدا و خادم خانواده آنان هستیم.

توکل گفت: افتخار می کنیم که دهستان فامور ۷۲ شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرد، کسانیکه گل سرسبد جامعه و افرادی با اخلاق و اخلاص بودند و در مسیر انقلاب از هیچ ایثاری کوتاهی نکردند.

انتهای پیام

نظر شما