شناسهٔ خبر: 49821295 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به چه ویژگی هایی توجه داشته باشیم؟ مشخصات کلی درب ضد سرقت لوکس قیمت درب ضد سرقت لوکس درب لابی ضد سرقت و لوکس درب ضد سرقت فلزی

نکات مهم در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت

فاکتور مهم که تاثیر بسیار زیادی در امنیت این درب ها دارد، قفل درب ضد سرقت می باشد. قفل ضد سرقت کاله و داف از معروف ترین برندهای قفل می باشد که به صورت پیش فرض این قفل ها بر روی محصولات سنا درب امن نصب می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، امنیت افراد ساختمان و حفظ حریم خصوصی آن ها یک امر بسیار مهم است که در دنیای امروز به آن توجه ویژه ای می شود. راه های زیادی برای ایجاد امنیت یک ساختمان وجود دارد که از مهم ترین و اولین اقدام ها، استفاده از درب های مستحکم برای مقابله با کسانی است که قصد ورود غیر مجاز به ساختمان را دارند. به عنوان بهترین مدل درب ورودی ساختمان می توان به درب ضد سرقت اشاره داشت. این درب ها در مدل ها و جنس های مختلف تولید شده اند. انواع درب ضد سرقت لوکس از جدید ترین محصولات تولیدی در این زمینه می باشد. با توجه به گسترش شهرنشینی و مشغله افراد، عده ی زیادی تمایل به خرید و نصب درب ضد سرقت را برای ساختمان خود پیدا نموده اند. فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت سنا یکی از مراکز تولید و فروش درب ضد سرقت و درب داخلی ساختمان در ایران می باشد که می توانید انواع درب ضد سرقت لوکس و با کیفیت را در این مرکز پخش و نمایندگی درب ضد سرقت در تهران خریداری نمایید. سنا درب امن امکان فروش و عرضه محصولات خود را به تمام شهرهای ایران فراهم نموده است. شما می توانید برای خرید درب ضد سرقت و اطلاع از قیمت درب داخلی ساختمان با این فروشگاه تماس بگیرید.

نکات مهم در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت

نکات مهم در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت دارای خصوصیات و ویژگی هایی در ساختار و ظاهر خود هستند که این امر موجب ایجاد تفاوت این درب ها با سایر درب های ساختمانی می شود. ساختار درب ضد سرقت به گونه ای طراحی شده است که این درب را در مقابل ضربه، دیلم شدن، حرارت آتش و بسیاری از موارد دیگر مقاوم نموده است. در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به عوامل متعددی توجه نمایید تا بتوانید یک درب با کیفیت را خریداری نمایید. مهم ترین عامل در هنگام خرید، قیمت درب ضد سرقت می باشد. درب ها بسته به جنس روکش و کشور سازنده دارای قیمت های متفاوتی می باشند که معمولا ارزان ترین نوع درب ضد سرقت، درب چینی می باشد.

از عوامل مهم که در هنگام خرید درب ضد سرقت باید به آن توجه نمایید، روکش و یا رویه به کار رفته در درب می باشد. معمولا این رویه ها و یراق آلات به کار رفته در درب ها می باشند که باعث اختلاف قیمت در درب های ضد سرقت می شود، زیرا ساختار و استراکچر اکثر درب های یکسان می باشد. درب ضد سرقت لوکس معمولا دارای روکش چوب است. درب ضد سرقت چوبی یکی از گران ترین و شیک ترین مدل های درب ساختمانی می باشد. روکش چوب گردو و راش از متداول ترین نوع روکش به کار رفته در درب های ضد سرقت چوبی است. یکی از مهم ترین اقدامات در هنگام تعمیر درب ضد سرقت، تعویض رویه درب است. معمولا کار سرویس و رگلاژ درب ضد سرقت موجب افزایش کارایی درب و استفاده آسان تر از آن می شود.

فاکتور مهم دیگر که تاثیر بسیار زیادی در امنیت این درب ها دارد، قفل درب ضد سرقت می باشد. قفل ضد سرقت کاله و داف از معروف ترین برندهای قفل می باشد که به صورت پیش فرض این قفل ها بر روی محصولات سنا درب امن نصب می شود. مگر اینکه مشتری تمایل به نصب قفل با برند دیگری را داشته باشد. همچنین می توان بر روی این درب ها انواع یراق آلات دیجیتال مانند قفل دیجیتال و چشمی دیجیتال را نصب نمایید که این امر موجب افزایش قیمت درب ضد سرقت و در مقابل امنیت بیشتر آن می شود.

درب های ضد سرقت لوکس همان گونه که از نام آن ها مشخص است دارای ظاهری لوکس و زیبا می باشند و یک انتخاب مناسب برای افرادی که علاوه بر امنیت منزل خود به زیبایی و شیک بودن محیط اطراف نیز اهمیت می دهند. تولید کنندگان درب ضد سرقت لوکس از مصنوعات چوبی استفاده می نمایند تا ظاهر این مدل از درب های ضد سرقت را زیبا و خاص نمایند. در ساختار داخلی این درب ها از یک ورق فولادی سرتاسری به صورت شبکه ای و فوم پلی اورتان استفاده شده است، که نقش اصلی را در افزایش امنیت این درب ها ایفا میکنند. این ورق های فولادی باعث ضد ضربه شدن درب های ضد سرقت می شود. 

قیمت درب ضد سرقت لوکس تا حد زیادی به ظاهر درب و میزان کار شدگی و برجستگی های رویه درب چوبی بستگی دارد. ساختار این دسته از درب ها تماما از فولاد است و برای زیبایی آن از روکش چوب استفاده شده  است. در این درب ها از روکش های چوب گردو، راش، بلوط و چوب های خراطی شده استفاده می شود. همچنین برای ایجاد ظاهری شیک تر می توان از روکش های براق که با رزین ساخته می شوند استفاده نمود. در بعضی از درب های لوکس از ترکیب چوب و شیشه های دکورال برای ایجاد یک ظاهر شیک تر استفاده می شود. با تمام این تفاصیل باید متوجه شده باشید که قیمت درب ضد سرقت لوکس از سایر درب ها گران تر می باشد. معمولا از این درب ها به عنوان درب ورودی لابی استفاده می شود.

نکات مهم در هنگام خرید انواع درب ضد سرقت

درب لابی یا همان درب ورودی ساختمان یکی دیگر از انواع درب ضد سرقت می باشد. این درب ها معمولا دارای ابعاد بزرگتری از درب های ضد سرقت آپارتمانی است و به شکل درب یک و نیم لنگه، دو لنگه وسه لنگه عرضه می شود. چهارچوب و ساختار درب لابی همانند درب ضد سرقت معمولی می باشد اما مهمترین نکته در این درب ها این است که به دلیل استفاده در بیرون از ساختمان باید مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و تابش نور خورشید داشته باشند تا در اثر عوامل محیطی دچار تخریب و افت کیفیت و تغییر شکل ظاهری نشوند.

یکی دیگر از مدل های مورد استفاده به عنوان درب ورودی ساختمان می توان به درب ضد سرقت فلزی یا همان درب رویه فلز اشاره داشت. این درب ها معمولا دارای قیمت مناسب و ارزانی می باشند و دارای تنوع زیادی در ظاهر و رنگ نمی باشند. درب فلزی عایق بسیار خوبی در برابر حرارات و سر و صدا می باشند. 

نصب درب ضد سرقت تا حد زیادی می تواند باعث ایجاد امنیت برای ساکنین یک ساختمان شود، اما باز هم نمی توان گفت که به طور صد در صد باعث بسته شدن راه نفوذ سارقین به منزل شما می شود. می توانید علاوه بر نصب این درب ها اقدام به نصب قفل دیجیتال بر روی درب و استفاده از دوربین مدار بسته نمایید تا امنیت شما افزایش یابد. 

سنا درب امن به عنوان یکی از معتبرترین تولید کننده های درب ضد سرقت اقدام به تولید و عرضه سایر مدل های درب ساختمانی نیز نموده است. از این درب های می توان به موارد ذیل اشاره داشت:

شما می توانید برای خرید انواع درب ساختمانی و مشاهده محصولات به سایت سنا درب امن به آدرس اینترنتی https://sanadarb.com/ مراجعه بفرمایید.

نظر شما