شناسهٔ خبر: 49812490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار:

سلاح مردم ایران در جنگ تحمیلی توکل به خدا و تمسک به اهل بیت (ع) بود

جاهدی گفت: قوی ترین سلاح مردم ایران در روزهای آغاز جنگ تحمیلی توکل به خدا و تمسک به اهل بیت (ع) بود و موجب شد تا سیل جوانان انقلابی به سمت جبهه گسیل شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان  از  شیراز ،  «امیر جاهدی»، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کنار قبور شهدای گمنام در دانشکده فنی «شهید باهنر» شیراز گفت: ژنرال های بی ستاره در سنین جوانی و با پیروی از امام خود، هشت سال دفاع مقدس را به پیروزی رساندند.

جانشین فرمانده سپاه فجر در امور اقشار افزود: قوی ترین سلاح مردم ایران در روزهای آغاز جنگ تحمیلی توکل به خدا و تمسک به اهل بیت (ع) بود و موجب شد تا سیل جوانان انقلابی به سمت جبهه گسیل شوند.

وی اضافه کرد: نصرت الهی پشتوانه دست های خالی رزمندگان اسلام در برابر تهاجم یزیدیان زمان به خاک این مرز و بوم بود که نتیجه آن هشت سال رشادت وجانفشانی عزیزترین وشریفترین جوانان و ژنرال های بی نام و نشان بود.

جاهدی تاکید کرد: دفاع مقدس افتخاری جاودانه برای تمام آزادی خواهان وحق طلبان جهان است اما متاسفانه در مقاطعی از تاریخ انقلاب برخی از مسئولان نگاه سیاسی واعتقادیشان را از خدا به سمت کدخدا تغییر جهت دادند که باعث ایجاد شور و شعف در جبهه دشمن و درد و آلام در جبهه اسلام انقلابی شد.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد دفاع مقدس و این میراث گرانبها به فراموشی سپرده شود زیرا در امتداد عاشورای حسینی از جانب شیعیان آن حضرت رقم خورد و بارها عاشورا در این هشت سال تکرار شد اما سری بر نیزه نرفت و کاروانی از زنان وکودکان به اسارت نرفتند.

پایان پیام/664

نظر شما