شناسهٔ خبر: 49802506 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

علم آموزی باید همراه با شناخت معنوی باشد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بابیان اینکه علم آموزی همواره باید همراه با معرفت و شناخت معنوی باشد گفت: دانشجویان باید همانگونه که شهدا اسلام درک صحیحی از جنگ داشتند و با خدای خود معامله کردند و ‌جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند، عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که امروز عصر در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدای اسلام اظهار کرد: شهدای اسلام به وظیفه خود عمل کردند و هرآنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: شهدای انقلاب و ‌نظام نه اسطوره و ‌نه افسانه نبودند بلکه واقعیت انسانی بودند که در تاریخ رقم خورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: علم آموزی باید همراه با معرفت باشد و دانشگاه‌ها باید تحولگرا و اثرگذار در حال جامعه باشند. 

سردار حسینی اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید انسان‌هایی را تعلیم کنند تا جا پای شهدا که ستارگان علم و معرفت بودند، بگذارند.

وی با بیان اینکه از اردیبهشت امسال هیچ آموزشگاه سربازی و دانشگاه و دانشکده‌ای در سپاه تعطیل نشده است، گفت: تمام امور با رعایت اصول بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده‌اند.  

سردار حسینی به تعطیلی دانشگاه و مدارس اشاره کرد و گفت: طی چندسال اخیر رتبه علمی دانشگاه‌های کشور به شدت تنزل پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه علم آموزی همواره باید همراه با معرفت و شناخت معنوی باشد، افزود: دانشجویان باید همانگونه که شهدای اسلام درک صحیحی از جنگ داشتند و با خدای خود معامله کردند و‌جان خود را فدای انقلاب و اسلام کردند، عمل کنند.

سردار حسینی اظهار داشت: امروزه همه ما وظیفه داریم با همه وجود از نظام و انقلاب دفاع کنیم و وظیفه دانشجویان نیز تشخیص حق و علم‌آموزی است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم انسان‌های برجسته‌ای در دانشگاه کربلا و امام حسین تربیت کنیم، گفت: شهدا با شهادت خود کار حسینی کردند و وظیفه ما کار زینبی و گرامیداشت یاد آنان است.

انتهای پیام/ ۲۳۳۰/۷۹

نظر شما