شناسهٔ خبر: 49800842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استقرار ۱۰۰ تیم گشتی در مسیر بازگشت زوار اربعین در محورهای استان کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت :70 درصد زواری که از مرز مهران وارد کشور می شوند، از محورهای استان کرمانشاه تردد خواهند داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به فراهم شدن امکان بازگشت زوار اربعین از مرز زمینی "مهران" گفت: در همین راستا پیش بینی های لازم به عمل آمده و هماهنگی های لازم با دستگاه های خدمات رسان در طول مسیر بازگشت زوار صورت گرفته است.

سرهنگ حیدری  با اشاره به پوشش مسیرهای تردد زوار در موج بازگشت ادامه داد: 100 تیم گشتی محسوس تمام مسیرهای تردد زوار در استان را پوشش خواهند داد.

حیدری بیان داشت: این مسیرها شامل حمیل به سمت اسلام آبادغرب، اسلام آبادغرب به کرمانشاه، کرمانشاه به سمت کامیاران، کرمانشاه به سمت سنقر و کلیایی و کرمانشاه به سمت همدان می باشد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بر اساس تجارب سالهای گذشته بیشترین حوادث عمدتا در موج بازگشت رخ می دهد، گفت: در موج بازگشت چون زوار خسته هستند و از طرفی برای برگشتن به شهر خود عجله دارند، متاسفانه بیشتر دچار سوانح رانندگی می شوند.

او افزود: بیشترین حوادث در موج بازگشت مربوط به واژگونی خودرو بوده که ناشی از سرعت زیاد است و در همین راستا انتظار ما از زوار این است که برنامه بازگشت خود را برنامه ریزی کرده و از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند.

حیدری اظهار داشت: همچنین توصیه می شود رانندگان حتما در طول مسیر زمان هایی را برای استراحت در نظر گرفته و به طور جد از رانندگی در حین خواب آلودگی اجتناب کنند.

انتهای پیام/ق

نظر شما