شناسهٔ خبر: 49796283 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در چهارم مهر ماه؛

فعال نشدن اینترنت معلمان و تاخیر ماشین ساینا از سوی خودروسازان

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۴ مهرماه در قالب یک بسته قابل مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

دانشجویان دکتری در انتظار آزمون زبان
من دانشجوی دکتری هستم امکان گذراندن واحد‌های عملی برای دانشجویان دکتری وزارت علوم بدون دریافت نمره زبان وجود ندارد آزمون زبان msrt که به دلیل شرایط کرونا به سختی برگزار می‌شود و ثبت نام در این آزمون تعدد متقاضیان سد بزرگی است. آزمون به شدت سخت بوده و بخش شنیداری از بلندگو‌های سالن‌ها قابل شنیدن نیست. لطفا پیگیری کنید.

مشکلات روستایی
سلام و ممنون از رسیدگی به پیام مخاطبان، نظر به مشکلات درج شده در روستا‌ها، منطقه مرکزی روستای برزاوند نیسیان شهرستان اردستان اصفهان چند سالی است که از آب شرب سالم برخوردار نیست و خانوار‌ها از آب تانکر سیار جهت شرب استفاده می‌کنند و در اواخر سال ۹۹ هم درمورد سیستم آب رسانی و تصفیه شده استان اقدام شده است، لطفا دراین زمینه رسیدگی و پیگیری شود تا ساکنان از آب شرب سالم بهره‌مند شوندباتشکر

شکایت از مخابرات کوی علوی اهواز
سلام، بیشتر از دو ماه است که تقاضای رفع خرابی تلفن منزل خود به ۱۱۷ اهواز اعلام کردم، متاسفانه کسی جواب گو نیست. لطفا پیگیری کنید.

تاخیر ماشین ساینا
با سلام و خسته نباشید من خودرو فروش فوق العاده ۹۰روزه برنده شدم، اما می‌گویند تاخیر دارد حالا هم که زنگ می‌زنیم می‌گویند معلوم نیست چه زمانی تحویل دهند. لطفا پیگیری کنید از شرکت سایپا

آموزش پرورش رباط کریم
سلام از همین اول سال بعضی از مدارس دولتی رباط کریم از اول روز بدون معلم پای گوشی هاشون معطل معلم بودند لطفا رسیدگی کنید.

اینترنت معلمان
لطفا در مورد فعال شدن اینترنت معلمان گزارشی تهیه کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما