شناسهٔ خبر: 49792187 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

هدیه ی وزارت ارتباطات به فرهنگیان

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات از اعطای بسته های اینترنت رایگان به اساتید دانشگاه ها، معلمان، دانشجویان و طلاب خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سید ستار هاشمی سیدستار هاشمی در ارتباط با برنامه ی روی خط خبر شبکه خبر گفت: وزارت ارتباطات برای حمایت از آموزش مجازی در کشور اقدام به ارائه بسته‌ی هدیه اینترنت رایگان برای اساتید دانشگاه ها، معلمان مدارس، دانشجویان و طلاب کرده است.

وی افزود: این بسته‌ها برای اساتید دانشگاه‌ها ۶۰ گیگابایت، معلمان مدارس ۴۰ گیگابایت و برای دانشجویان و طلاب ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای مدت ۶ ماه در نظر گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه این طرح شامل همه‌ی اپراتور‌های تلفن همراه می‌شود، گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ICTGIFTS.IR نسبت به ثبت نام و شماره‌ی تلفن همراهی که به نام خودشان است اقدام کنند.

او گفت: پس از اتمام زمان ثبت نام و صحت سنجی درخواست ها، بسته‌های هدیه برای متقاضیان فعال می‌شود.

هاشمی گفت: دانشجویان زیر ۱۸ سال و دانشجویان خارجی پس از استعلام از دانشگاه ها، مشمول این طرح می‌شوند.

وی با اشاره به بارگذاری اطلاعات استعلامی از مراجع ذیربط در چند روز آینده، افزود: امیدواریم تا هفته آینده فرایند فعالسازی بسته‌های اینترنت آغاز شود.

او گفت: افراد مشمول طرح چنانچه شماره‌ی جدید دارند می‌توانند آنرا در سامانه ثبت کنند.

هاشمی گفت: چنانچه فردی موفق به ثبت نام و دریافت بسته‌ی هدیه در زمان تعیین شده نشد نگران نباشد. پس از انجام ثبت نام بسته‌ی هدیه به آن‌ها تعلق خواهد گرفت.

او در ادامه افزود: بسته‌های اینترنت جاری به قوت خود باقی خواهند ماند و کاربران پس از اتمام بسته می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات گفت: زمان فعال سازی بسته‌ی هدیه پس از تایید و صحت سنجی به وسیله پیامک به کاربر اعلام می‌شود.
<div id="video-display-embed-code_426996" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/826857/426996?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما