شناسهٔ خبر: 49791384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تزریق بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن در نهاوند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن تزریق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی‌احسان خویشوند، رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ۱۰۰ هزار دز واکسن تزریق شده در شهرستان، بیش از ۶۵ هزار مورد مربوط به دز اول و بیش از ۳۵ هزار نیز مربوط به دز دوم بوده که با احتساب این رقم تاکنون نزدیک به ۵۰ درصد جمعیت واجدالشرایط شهرستان واکسن دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: به منظور زیر پوشش قرار دادن جمعیت هدف به ویژه ورزشکاران، ایستگاه موقت واکسیناسیون در سالن ورزشی شهید عباداله خدارحمی مستقر شده و از امروز کار واکسیناسیون ورزشکاران نیز شروع شده است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند افزود: به منظور تسریع در روند واکسیناسیون و انجام خدمات بهتر، چهارمین مرکز تجمیعی در محل موسسه آموزش عالی امید راه‌اندازی شد و علاوه بر آن مرکز شماره یک واکسیناسیون نیز به صورت سه شیفته تا ساعت ۲۴ شب فعال و آماده ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان است.

او بیان کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی در زمینه انجام واکسیناسیون وجود ندارد و ما در شهرستان از میزان واکسن لازم برای مراجعین برخوردار هستیم.

خویشوند در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان گفت: با توجه به اعلام طرح واکسیناسیون دانش آموزان مراکز ما آمادگی دارند که در هر ساعت از روز پذیرای دانش آموزان باشیم.

انتهای پیام/ا

نظر شما