شناسهٔ خبر: 49790547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت شخصیت های کشوری در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی

خبرگزاری صداوسیما

شخصیت های مختلف کشوری و لشکری با صدور پیامهای تسلیت جداگانه، ارتحال عالم ربانی آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

پیام تسلیت شخصیتهای کشوری در پی ارتحال آیت الله حسن زاده آملیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، در پی ارتحال ملکوتی عالم جلیل القدر و وارسته ، ذوالفنون، فیلسوف، فقیه، عارف و استاد دروس حوزوی علامه حسن حسن‌زاده آملی ، شخصیت های مختلف کشوری و لشکری با صدور پیام های تسلیت جداگانه، ارتحال این عالم صمدایی را تسلیت گفتند.


پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور
آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پیام تسلیت خود به مناسبت ارتحال عالم پارسا علامه حسن زاده آملی آورده است:
انا لله و انا الیه راجعون
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شی
ارتحال عالم ربانی علامه ذوالفنون، حکیم متاله و عارف متخلق حضرت آیت الله حاج شیخ حسن حسن زاده آملی (قدس الله نفسه الزکیه) موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
تبحر و تسلط آن دانشمند فرهیخته بر علوم و حوزه‌های مختلف دانشی نظیر تفسیر و علوم قرآنی، کلام، فلسفه، فقه و اصول، عرفان، ریاضیات و نجوم در کنار وصول به مقامات والای معرفتی و معنوی در سایه عبودیت و اطاعت الهی و تهذیب نفس، از ایشان شخصیتی گرانقدر در عصر حاضر ساخته بود، آن فقید سعید به عنوان الگویی شایسته و الهام بخش در اذهان دانشوران حوزوی و دانشگاهی باقی خواهد ماند.
آثار ارزشمند، فاخر و ماندگار آن عالم برجسته که در زمینه‌های مختلف به رشته تحریر درآمده حاصل سال‌ها تلاش و مجاهدت علمی مداوم و کسب فیض از محضر عالمان بزرگی، چون علامه شعرانی (ره)، علامه طباطبایی (ره) بوده و چراغ راهی فراروی پویندگان راه دانش خواهد بود.
افزون بر همه مراتب علمی و معرفتی و معنوی ایشان، حضور این عالم پارسا در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی و مردمی و نقش آفرینی در صحنه‌های انقلاب اسلامی و همراهی با انقلاب اسلامی و امامین انقلاب اسلامی درس آموز و الهام بخش و سخنان نغز و دلنشین ایشان در مسند خطبه و خطابه و وعظ و ارشاد راهنمای جویندگان مسیر سعادت بود و پس از سال‌ها خدمت و نورافشانی و درایام اربعین سالار شهیدان ع به لقای الهی شتافت.
اینجانب فقدان این عالم والامقام را به محضر قدسی امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم)، حوزه‌های علمیه و شاگردان و آقازادگان و بازماندگان محترم و بیت معظم له و بیوت وابسته تسلیت عرض نموده، خاضعانه از درگاه خداوند متعال برای ایشان، علو درجات، روح و رضوان ربوبی و حشر با اولیای الهی و ائمه اطهار (ع) و برای بازماندگان، صبر جمیل، اجر فراوان و پایدار و آرامش قلبی خواستارم.
 
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در گیلان
آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت درپی ارتحال آیت الله حسن زاده آملی پیام تسلیتی صادر کرد:
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال فقیه وارسته، حکیم با بصیرت و عارف واصل آیت الله علامه حسن حسن زاده آملی که عمر خود را در راه تعلیم و تربیت دانشمندان برجسته صرف نمود، موجب تالم و تاثر گردید اینجانب این ضایعه مولمه را به ساحت مقدس ولی عصر سلام الله علیه و حوزه های علمیه تسلیت عرض می نمایم.
 
تسلیت معاون اول رئیس جمهور
آقای محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت ملکوتی عالم ربانی و حکیم فرزانه حضرت آیت الله حسن حسن زاده آملی رضوان الله تعالی علیه ضایعه بزرگ ملی است.
این فقیه جلیل القدر و عارف بزرگ سرمایه‌ای ارزشمند و کم نظیر برای جهان اسلام و تشیع و حوزه‌های علمیه بود و در حوزه‌های مختلف علمی از فقه و فلسفه و عرفان تا ریاضیات و نجوم و ادبیات فارسی و عربی صاحب آثار و تالیفات گرانسنگی بود که شیفتگان و جویندگان علم و دانش را برای سال‌های متمادی بهره‌مند ساخته و خواهد ساخت.
مصیبت فقدان مرحوم علامه حسن زاده آملی را که ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای حوزه‌های علمیه و جامعه علمی کشور است، به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، عموم ملت ایران به خصوص مردم شریف آمل، شاگردان و علاقه‌مندان و بستگان به ویژه بیت معزز و بزرگوار ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند قادر متعال برای آن دانشمند برجسته و نام آشنا رضوان واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان ارجمند صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.
 
تسلیت وزیر امور خارجه
وزیر امور خارجه ارتحال ملکوتی عالم ربانی آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت. پیام تسلیت آقای حسین امیرعبداللهیان به این شرح است:
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
ارتحال ملکوتی عالم ربانی، عارف وارسته نستوه و فیلسوف‌ فرزانه حضرت آیت الله علامه حسن زاده آملی (رضوان الله علیه) موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.
آن عالم فرزانه و معلم اخلاق یکی از برجسته ترین اندیشمندان و فلیسوفان اسلامی و خزانه علوم مختلف و عرفان و اخلاق در دوران معاصر بودند و عمر پربرکت خویش را صرف‌ نشر و ترویج مبانی قرآن کریم و سیره نبوی و معارف‌اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کردند.
خلوص و معنویت ایشان موجب نفوذ کلام مشفقانه و ناصحانه و محبوبیت و علاقه مندی ملت شریف و جوانان مومن به ایشان بود و آثار و تالیفات این عالم برجسته، علامه ذوالفنون و علامه دهر همواره چراغ روشنی برای هدایت حق جویان و محققان علوم مختلف خواهد بود.
اینجانب ضایعه ارتحال آن عالم فرزانه را به محضر نورانی امام زمان (عجل الله)، مقام معظم رهبری، علما و مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان ایشان و آحاد مردم شریف و مومن مازندران و خطه سرافراز آمل به خصوص بیت معزز و مکرم ایشان تسلیت عرض می کنم و در آستانه اربعین حسینی برای آن عالم جلیل القدر علو درجات و همجواری با امامان و صلحاء و علماء و مقربین درگاه الهی و شهدای کربلاء مسئلت می کنم.
 
پیام تسلیت وزیر بهداشت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی رحلت علامه فرزانه، متفکر و فیلسوف نامدار آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت. متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به این شرح است...
قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسد‌ها شیء
وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‎ای ایجاد می‎شود که هیچ چیزی نمی‎تواند جای آن را پر کند.
رحلت علامه فرزانه، متفکر و فیلسوف نامدار آیت الله حسن زاده آملی موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب گردید.
ارتحال آن عالم برجسته و معلم اخلاق که عمر با برکت خود را در ترویج علوم مختلف از جمله دروس حوزوی و معارف نورانی اهل بیت (علیهم السلام) صرف کردند را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه و مردم شریف استان مازندران و خطه سرافراز آمل تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقیه پارسا رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان این بیت شریف، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
 
تسلیت رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت علامه آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
متن پیام سرلشکر محمد باقری به این شرح است:
انا لله و انا الیه راجعون
" ثلم فی‌الاسلام ثلمه لا یسد‌ها شیء "
ارتحال جانسوز علامه عالیقدر، عارف روشن ضمیر آیت الله حسن حسن زاده آملی همزمان با موسم اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب عاشورا، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.
شهره و آوازه آن استاد برجسته اخلاق و پارسای پرهیزگار و صیقل یافته در الهام الهی که آثار و تالیفات شگفت انگیز و ممتاز فلسفی، فقهی، روایی، عرفانی، ریاضی، تفسیری، ادبی و. او تجلیگاه جامعیت علمی و معنوی ایشان و به تصدیق عالمان برجسته آیینه مهارت، تتبع و تبحر او در علم و بردباری و تحمل در عمل است، پرچم برافراشته‌ای است که برای همیشه راهگشای حوزه‌های علمیه و طالبان علم و دانش و سالکان الی الله خواهد بود.
این ضایعه بزرگ و اندوه بی پایان را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فدا) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مراجع عظام، علمای اعلام، شاگردان و ارادتمندان ایشان به ویژه خاندان مکرم و بازماندگان ارجمند آن فقیه فقید تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند کریم و نعیم برای روح مطهر و متعالی آن عارف مخلص، رحمت و مغفرت و برای آحاد داغدیدگان مکرم صبر و شکیبایی و تسلا مسئلت می‌جویم.
 
تسلیت رئیس کل دیوان محاسبات کشور
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در پیامی رحلت آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت آقای مهرداد بذرپاش به این شرح است:
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَایَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
رحلت تاثربرانگیز علامه‌ی مسلم، حضرت آیت الله حسن زاده آملی را به ساحت بقیه الله الاعظم ارواحنا له لفداء، امام خامنه‌ای، ملت قهرمان ایران و عموم شاگردان و علاقه‌مندان آن فیلسوف جلیل القدر، خاصه به بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
مرحوم علامه حسن زاده آملی علاوه بر درجات عالی علمی، از یاوران جمهوری اسلامی و امامین انقلاب بود که فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود.
امیدوارم راه آن مرد میدان علم و تهذیب و عرفان، توسط شاگردان پرتعداد ایشان ادامه یابد.

 

پیام تسلیت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی رحلت آیت الله حسن حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام تسلیت علی لاریجانی در پی درگذشت عارف روشن‌ضمیر و حکیم وارسته، جامع معقول و منقول، علامه آیت‌الله حسن حسن‌زادۀ آملی (قدس الله نفسه الزکیه) به این شرح است::

«به بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم است
دلی کو اعظم از عرش عظیم است

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ

رحلت عارف روشن‌ضمیر و حکیم وارسته، جامع معقول و منقول، علامه آیت‌الله حسن حسن‌زادۀ آملی (قدس الله نفسه الزکیه)، داغی سوزان بر دل‌هایمان برجا گذاشت.

این مرد الهی که بحر معارف الهیه از علوم حصولی و شهود‌های حضوری بود، با هستی و قلم و بیان عطرآگین و جذاب خویش قلوب انسان‌ها را در دنیای مدرن، اما غفلت‌زدۀ معاصر، به‌سوی نفحات روحانی الهی هدایت می‌کرد. جوانان می‌توانند با مطالعۀ «الهی‌نامه» از محتوای جذاب آن بهره بگیرند و دانشجویان و طلاب با خواندن «دروس معرفت نفس» از برهان دقیق او مستفیض گردند. فلسفۀ او پشتیبان عرفانش، و دریافت‌های باطنی وی گواهی بر صدق نظرورزی‌هایش بود. این مرد بزرگ، قرآن و عرفان و برهان را در مکتب اهل‌بیت (ع) جمع نمود و یکجا متمثل کرد. آنگونه که در رساله‌ای در باب صدیقۀ کبری (س) به رشتۀ تحریر درآورده‌اند.

وجود او سراسر تذکر و تنبّه در جهت عالم حقیقت بود. این ضایعۀ بس عظیم را به محضر امام زمان (عج)، و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید (دامت توفیقاتهم) و ملت بزرگ ایران و بیت شریف و شیفتگان و دوستان ایشان، به‌خصوص اهالی شریف دیار عالم‌پرور آمل، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم؛ و از خداوند متعال علو درجات و هم‌نشینی با شهدای کربلا را برای این عالم ربانی مسئلت می‌کنم.

 

پیام تسلیت دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر درگذشت علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

سردار اسکندر مؤمنی در پیامی درگذشت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت. وی در این پیام آورده است: ارتحال عالم ربانی، مجاهد فی سبیل الله، اسوه اخلاق و فضیلت، آیت الله حسن زاده آملی و از علمای برجسته و شخصیت‌های فلسفی و دینی محبوب کشورمان موجب تأسف و تأثر شد.

در ادامه پیام آمده است: ایشان عمر شریف و سراسر خیر و برکتش را صرف خدمت به علم و حوزه علمیه و ترویج اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و خدمت به جامعه و گره گشایی از کار مردم کرد، خلوص، خوشرویی، حلم و متانت، حضور در صحنه، ولایتمداری و حمایت همیشگی او از انقلاب و نظام اسلامی در خاطره‌ها خواهد ماند.

بی‌شک فقدان آن عالم بزرگوار، آن شخصیت ممتاز جهان تشیع، فیلسوف، فقیه ربانی، عارف روشن ضمیر، دانشمند علوم غریبه و نجوم و ریاضیات و مدرس ممتاز دروس حوزوی برای آشنایانِ رتبه معنوی آن بزرگوار و بهره مندان از محضر پر فیض او مصیبتی اندوهبار است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، روحانیت معزز، مردم شریف استان‌های مازندران و قم، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌کنم.

 

پیام تسلیت رئیس کمیته امداد

رئیس کمیته امداد در پیامی ارتحال عالم وارسته متأله و فقیه ربانی، آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت سیدمرتضی بختیاری، به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

ضایعه مولمه ارتحال ملکوتی عالم وارسته، فقیه و فیلسوف برجسته عالم تشیع، حضرت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی موجب تاثر و تاسف گردید.

ارتحال این عارف بزرگ، شخصیت ممتاز حوزه‌های علمیه و دانشمند جامع‌الاطراف، ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جهان اسلام و تشیع به شمار می‌رود.

درگذشت جانسوز این عالم متأله جلیل‌القدر را به محضر مبارک، ولی عصر (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم، شاگردان و علاقمندان، خاندان معزز و مکرم، ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف استان مازندران تسلیت عرض می‌نمایم.

 

پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی رحلت ایت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح  است:

انالله و انا الیه راجعون
ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملایکه الاتخافوا و لا تحزنوا

ارتحال حضرت علامه، آیت الله آقای حسن‌زاده آملی رضوان الله تعالی علیه، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب گردید.

علامه فقید مرحوم آیت‌الله حسن‌زاده آملی، عارف و فیلسوف برجسته و کم‌نظیر عصر ما و از سرمایه‌ها و افتخارات گرانبهای جهان اسلام بودند که عمر باسعادت و پربرکت خویش را در خدمت به اسلام ناب و انقلاب و حوزه‌های علمیه و ترویج فرهنگ اسلام و معارف اهل‌بیت عصمت و طهارت سلام‌الله علیهم اجمعین صرف نمودند و پس از عمری مجاهدت و بر جای گذاردن آثار متنوع گرانبها و ماندگار علمی و توحیدی و تربیت شاگردان بسیار، به لقاءالله پیوستند.

ایشان از زمره آن اولیای الهی بودند که بهجت اتصال به مبداء نور، دنیا را در مقابل دیدگانشان کوچک کرده بود. راز پرداختن به معرفت شهودی نفس و آشناساختن تشنگان معارف الهی با این حقیقت عظیم نیز همین بوده است.

اهل‌الله با گفتن ربناالله با تمام وجود و استقامت در این راه، محل نزول ملایکه و بشارت‌های آنان می‌گردند: طوبی لهم ثم طوبی لهم.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا له‌الفداء، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، جهان اسلام، ملت شریف ایران خصوصاً مردم شهیدپرور خطه مازندران و دارالمومنین شهرستان آمل، ارادتمندان، شاگردان و بستگان خصوصاً بیت مکرم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.»

تسلیت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی ارتحال علامه حسن زاده آملی

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در پیامی با تسلیت ارتحال علامه حسن زاده آملی، آورده است: ارتحال عالم ربانی، فقیه صمدانی، حکیم متالّه، علامه ذوفنون، حضرت آیت الله حسن زاده آملی، موجب تأثر و تأسف شدید جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه و مجامع دانشگاهی و علمی است.

ایشان جزو مفاخر علمی و روحانی جهان اسلام و تشیع بودند که عمر پربرکت خود را در راه تحصیل و تعلیم علم و دانش در رشته‌های مختلف آن صرف کردند و با مجاهدتی بی‌نظیر در راه تحقیق و تألیف و تعلیم علوم اسلامی و تربیت نفوس، لحظه‌ای از پا ننشستند و علاوه بر تقدیم صد‌ها شاگرد فرزانه و دانشمند، ده‌ها تالیف قیّم و کم نظیر را از این حیات عارفانه و زاهدانه، برای جهان اسلام به جای گذاردند.

مجلس درس او و محفل انس او چه در قم مقدسه و چه در روستای زادگاهش، مأمن جان‌های شیفته و مستعدی بود که از راه‌های دور و نزدیک به سوی آن می‌شتافتند و از برکت انفاس قدسی و اخلاق والای انسانی آن عالم پارسا و خوش محضر، بهره‌های وافر می‌بردند.

جهاد علمی و پژوهشی، تلاش تألیفی، سلوک روحانی، اخلاق الهی و محفل انس و بیانات شیرین و درس آموز ایشان الگویی جاودانه برای همه کسانی است که در راه علم و معرفت و سلوک ربانی گام می‌نهند و چشم به قله‌های آن می‌دوزند.

علامه حسن زاده آملی از ابتدای نهضت امام خمینی (ره) تا واپسین لحظات عمر شریفش همواره در تأیید و حمایت از انقلاب و نظام اسلامی و امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب گام برداشت و همگان را به تبعیت و اطاعت از امام جامعه اسلامی فراخواند.

ایشان در آستانه انقلاب اسلامی و در آغازین سال‌های آن، در خطّه عالم خیز و شهید پرور آمل پیشتاز و پرچمدار بود و خانه و منزل او در دوران اوج گیری انقلاب و پس از پیروزی، مأمن و مأوای انقلابیون و مردم آن دیار بود.

آن عالم مردمی و خدمتگزار از سال‌های قبل از پیروزی انقلاب و در ایام حضور در آمل به اقامه نماز جمعه اهتمام داشت و پس از پیروزی اتقلاب اسلامی به عنوان نماینده امام و امام جمعه آمل به اقامه این فریضه الهی و سیاسی پرداخت و با بصیرت و سعه صدر و نفس قدسی خود، به هدایت مردم و مسئولان پرداخت و نقش بی‌بدیلی را در این عرصه ایفا کرد؛ و از آن پس نیز، تا پایان حیات مبارک خود بر این مسیر، ثابت قدم ماند.

اکنون و در آستانه اربعین حسینی، روح بلند آن عارف سالک توحیدی به میهمانی موالیان مکرمش شتافته و در جوار رحمت واسعه الهی سکنی گزیده است. رحمت خدا بر آن جان پاک و روح تابناک باد.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای سیاستگذاری و نمایندگان معزز، ولی فقیه و ائمه مکرم جمعه سراسر کشور، این ضایعه مؤلمه را به پیشگاه امام زمانعلیه‌السلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عالیقدر تقلید و حوزه‌های مقدسه علمیه و جوامع علمی و معرفتی بخصوص خاندان مکرم ایشان و به ویژه علمای بزرگوار و مردم مؤمن و انقلابی شهرستان آمل تسلیت و تعزیت می‌گویم.

محمد جواد حاج علی اکبری
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

نظر شما