شناسهٔ خبر: 49789177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استقرار و آماده باش ۹ دستگاه آمبولانس در مسیر شادگان تا شلمچه برای خدمات رسانی به زائران

مسئول هدایت عملیات بحران Eoc دانشگاه علوم پزشکی آبادان؛ از استقرار و آماده باش ۹ دستگاه آمبولانس در مسیر شادگان تا شلمچه برای خدمات رسانی به زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید منصور ادریس پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای خدمت رسانی احتمالی به برگشت زائران از مرز شلمچه چندین آمبولانس اعزامی از دیگر نقاط کشور در شلمچه مستقر شدند.

وی افزود: کدهای اعزامی از شهرستانهای یاسوج، اصفهان، بوشهر و شیراز از روز پنج شنبه در محور مواصلاتی شلمچه در محل های ایست و بازرسی مستقر شدند.

وی تصریح کرد: از ابتدای مسیر شلمچه تا پایانه مسافری شلمچه در مجموع ۳ دستگاه  آمبولانس مستقر شدند که آمبولانس مقاومت و شلمچه در ابتدا و انتهای مسیر و دیگر  آمبولانس های  اعزامی در طول مسیر، زائران اربعین حسینی را تحت پوشش قرار می دهند.

مسئول هدایت عملیات بحران Eoc  دانشگاه علوم پزشکی آبادان یادآور شد: در مجموع از ورودی محدوده شهرستان شادگان تا آبادان و خرمشهر(مسیر شلمچه) ۹ کد آمبولانس در حالت آماده باش قرار دارند.

ادریس پور؛ با تاکید بر بسته بودن مرز شلمچه از مردم خواست تا برای حفظ سلامتی خود و کاهش انتقال زنجیره کرونا از آمدن به مرز شلمچه و تجمع در پشت دربهای بسته به طور جدی پرهیر کنند.

46

نظر شما