شناسهٔ خبر: 49786732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علی‌اصغر اصغری:

موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌های خراسان رضوی مطلوب است

موج نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی: نیروگاه‌های خراسان رضوی در شش ماهه امسال بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی، توزیع و ذخیره‌سازی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بیش از ۵۰۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیروگاه‌های خراسان رضوی توزیع و ذخیره‌سازی شد.

اصغری در ادامه این خبر افزود: ۵۲۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی در نیمه نخست امسال برای تامین سوخت نیروگاه‌های برق این منطقه توزیع و ذخیره‌سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: روند تامین سوخت نیروگاه‌ها با توجه به دستور وزیر نفت و تاکید معاون وزیر در پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و با هدف تامین سوخت ذخیره دوم نیروگاه‌ها برای فصل پاییز و زمستان، حداکثر مصرف در نیروگاه‌های استان تا تکمیل کامل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی همچنین تصریح کرد: موجودی سوخت مایع در نیروگاه‌ها و ذخیره‌سازی آن را در خراسان رضوی مطلوب است بر این اساس آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی مستمر و بی‌وقفه به نیروگاه‌ها در این منطقه وجود دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: موجودی کنونی نفت گاز در نیروگاه‌های برق این استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از ۲۷ درصد بیشتر شده که بسیار رضایت‌بخش است.

اصغری در خاتمه متذکر شد: منطقه خراسان رضوی نیروگاه‌های مشهد، شریعتی، مپنا، شمس سرخس، خیام نیشابور و توس را زیر پوشش خود دارد.

نظر شما