شناسهٔ خبر: 49785849 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقه عکاسی پیاده روی اربعین در استان همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مسابقه عکاسی مراسم پیاده روی نمادین اربعین در همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: مراسم نمادین پیاده روی اربعین، روز دوشنبه پنجم مهرماه در مسیر‌های چهارگانه مشخص شده در شهر همدان برگزار می‌شود.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با برپایی غرفه در مسیر پیاده‌روی اجرای برنامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با مراسم پیاده‌روی در نظر گرفته شده است، گفت: این مسابقه در ۲ بخش حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌شود.

احسانی عنوان کرد: جوایزی برای نفرات اول تا سوم بخش حرفه‌ای به ترتیب ۱.۵ میلیون تومان، یک میلیون تومان و ۵۰۰ هزار تومان و برای بخش تلفن همراه ۲۰۰ هزار تومان (برای ۱۰ نفر) در نظر گرفته شده است.

او برگزاری پویش دلنوشته و خاطره و نذر کتاب در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را از دیگر برنامه‌های مرتبط با این مراسم عنوان کرد و گفت: در حاشیه مراسم پیاده‌روی نمایشگاه خوشنویسی «مشق سر» شامل آثار برگزیده هنرواره ملی خوشنویسی گرامیداشت هفته دفاع مقدس نیز برپا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: درهمین ارتباط برگزاری عصر شعر اربعین، مسابقه عکاسی از پیاده روی اربعین و نمایشگاه عکس محرم در شهرستان نهاوند و اجرای نمایش خیابانی و نمایشگاه تجسمی مشق عشق در شهرستان بهار از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت ایام اربعین حسینی (ع) در سطح استان است.

احسانی برگزاری مسابقه عکاسی در شهرستان ملایر و هنرواره نمایش‌نامه‌خوانی استانی در شهرستان فامنین نیز از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به همین مناسبت است.
انتهای پیام/ب

نظر شما