شناسهٔ خبر: 49773640 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اهل قلم به تولید محتوا درباره دفاع مقدس اقدام کنند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت:‌ اهل قلم به تولید محتوا دست بزنند و خاطرات و زندگی ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را تحریر کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید رضا کامرانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: در ویژه برنامه میثاق که به صورت مجازی برگزار و از هشت نفر از کارکنان رزمنده کانون فارس در دوران دفاع مقدس تقدیر شد  تولید محتوا باید با این هدف باشد تا برای آیندگان بماند و قهرمان‌های دفاع از کشور به آیندگان و کودکان و نوجوانان ایران اسلامی در نسل‌های بعد معرفی شوند.

او بیان کرد: ایثارگران و رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی از مرز و بوم و دین و دیانت دفاع کردند و رشادت‌ها و دلاوری‌های کسانی که در زمان دفاع مقدس جنگیدند و حماسه آفریندند بر کسی پوشیده نیست و هیچ‌گاه فراموش نمی شود.

کامرانی تصریح کرد: شهدا، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران با خداوند معامله کردند، از هیچ کس هم توقعی ندارند اما نسبت به آنان مسئول هستیم  و باید در خدمت به آنان تلاش شود.

منصور امینی معاون اداری مالی کانون پرورش فکری فارس نیز  ادامه داد:  این برنامه برای اولین بار در هفته دفاع مقدس در کانون فارس رقم خورد تا از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که حماسه آفریدند، تقدیر شود.

او با اشاره به اینکه حماسه‌ای که مردم سرافراز ایران در دوران دفاع مقدس آفریدند، بی‌نظیر و در تاریخ ماندگار است، افزود:  امام (ره) به این انمر مهم اشاره کردند و در وصیت‌نامه خود مردم ایران را بهتر از ملت حجاز عصر رسول‌الله و بهتر از مردم عراق در عهد امیرالمومنین و بهتر از مردم کوفه در عهد امام حسین علیه‌السلام دانستند که این جمله امام  وظیفه ما را سنگین‌تر و جایگاه ملت ایران را در عرصه بین‌الملل تثبیت کرده است.

این برنامه با قصه‌گویی، سرود و پخش کلیپ همراه بود و از جلیل همتی از مرکز مرودشت، کریم برزگر از مرکز شماره ۵ شیراز، محمد علی دهقانیان از مرکز شماره دو شیراز، اسماعیل طهانی از مرکز بوانات، محسن قاسمی‌نژاد از دفتر استان، محمد حسین مختاری از مرکز نی‌ریز، منصور رضایی از مرکز فیروزآباد و سید رضا مرتضوی از مرکز اقلید تجلیل شد.

انتهای پیام/ت

نظر شما