شناسهٔ خبر: 49768299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از چهار هزار دانش آموز قصرشیرینی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند

قصرشیرین - ایرنا - رییس آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: چهار هزار و ۱۲۷ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری از امروز در این شهرستان مرزی سال تحصیلی جدید را با به صدا درآمدن زنگ مهر آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد خدرویسی روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی که با حضور فرماندار، مسوولان و جمعی از دانش آموزبان و اولیا آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه شهدای روندی برگزار شد با تبریک آغاز بهار علم و دانش، افزود: ما در هر شرایطی تابع تصمیم ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی هستیم.

 وی اظهار داشت: طبق بازدیدی که از مدارس روستایی انجام شده کلاس‌های درس این مدارس شرایط لازم برای بازگشایی حضوری را دارند و از امروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین گفت: همچنین در مدارس شهری نیز دروس کارگاهی به صورت حضوری برگزار می شود و امید داریم که با واکسیناسیون دانش آموزان و معلمان و بر اساس شرایط با نظر مدیران و اولیا از هفته سوم آبان ماه شاهد برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری باشیم.

خدرویسی ادامه داد: بدون تردید یادگیری دانش آموزان در کلاس‌های درس به صورت حضوری به خصوص در پایه اول ابتدایی شیوه حضوری متفاوت از سایر شیوه های یادگیری است و بهتر است.

او اضافه کرد: بازگشایی حضوری کلاس‌های درس نیز منوط به همکاری و تعامل والدین با مدارس و معلمان است و بطور یقین حضور دانش آموزان در کلاس های درس باعث یادگیری و مهارت بیشتر دانش آموزان می‌شود.

در این مراسم با به صدا درآمدن زنگ آغاز سال تحصیلی دانش آموزان راهی کلاس درس شدند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

نظر شما