شناسهٔ خبر: 49765502 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام یک باند قاچاق سلاح در ثلاث باباجانی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق سلاح و کشف ۱۵ قبضه اسلحه غیرمجاز از نوع کلت کمری از اعضای این باند در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی از فعالیت اعضای یک باند قاچاق اسلحه و اینکه تعدادی سلاح را از مرز‌ها وارد شهرستان ثلاث باباجانی کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی محل اختفای اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به دستگیری هر سه عضو باند اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی انجام شده از محل اختفای اعضای این باند، ۱۵ قبضه کلت کمری که آن‌ها زیر خاک و سنگ مخفی کرده بودند، کشف شد.

 جاویدان با اشاره به معرفی قاچاقچیان اسلحه به دستگاه قضایی، مبارزه با باند‌های قاچاق از جمله سلاح و مهمات را یکی از برنامه‌های اولویت دار پلیس کرمانشاه اعلام کرد.

سارقان منزل در کرمانشاه دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: کاراگاهان با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق منزل در کرمانشاه و کشف ۲۰ فقره سرقت از آن‌ها شدند.

 پرویز نظری افزود: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پایگاه شمال آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای که زنی میانسال بود شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 نظری گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه اعتراف و عنوان کرد سرقت‌ها را با همدستی شخص دیگری انجام داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: کاراگاهان در ادامه و پیرو راهنمایی‌های متهم، همدست وی و یک فرد مالخر را هم دستگیر کردند.

او گفت: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه فرد مالخر اموالی از قبیل ۲ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه جارو برقی، یک دستگاه لب تاب، چند دستگاه گوشی و تعدادی لوازم خانگی مانند چرخ خیاطی، سماور، پلوپز، ساعت مچی، انگشتر، سرویس قابلمه، مایکرویو و تعداد زیادی شاه کلید کشف شد.

 نظری افزود: سارقان و مالخر دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی شدند .

انتهای پیام/د

نظر شما